سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۳:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

محمدحسین حقیقت با فیلم «سوگند» آمد

sogand-site

تدوین و صداگذاری فیلم «سوگند» به کارگردانی محمدحسین حقیقت به پایان رسید و این فیلم آماده نمایش شد.

به گزارش سوره سینما، فیلم «سوگند» به تهیه‌کنندگی عباس صالح‌مدرسه‌ای که ساخت آن اخیرا به پایان رسیده روایت متفاوت دختر جوانی است که برا اثر یک تصادف، پدرش و به تدریج بینایی خود را از دست می دهد. جهان تاریک او و تقابل غیر قابل پیش بینی اش با برخی مسائل باعث می شود تا بیننده با داستانی غافلگیر کننده مواجه شود …

این گزارش حاکیست محمدحسین حقیقت که پس از همکاری های مختلف در عرصه فیلم سازی، به عنوان اولین فیلم «سوگند» را جلوی دوربین برده، در نگاه و ساختار، به وجه تمایزی دست یافته که باید فیلم را دید و قضاوت کرد؛ چیزی که ندرتا در فیلم اولی ها دیده می شود.

سارا باقری، حدیث نیکرو، بهرام امانی، علی ایرجی، سمانه محمدی، مرتضی زینل، مهیار وقاری، ایمان قاطعی فر و حسن زاهدی بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کردند.

از عوامل فیلم «سوگند» می‌توان به لاله گلرخ عربانی نویسنده فیلمنامه، مازیار بهروز مدیر فیلمبرداری، هادی سلیمانزاده صدابردار، سیامک مهماندوست تدوینگر،  مسعود سخاوت دوست آهنگساز، مهرداد جلوخانی طراحی و ترکیب صدا، سپیده خلیلی مترجم، اسحاق افسرده و دنیا باقری گریمور، سعید خلیلی جلوه های بصری، محمد حسین حقیقت طراح صحنه و لباس، سپهر راحلی مدیر صحنه، نگین حبیبی دستیار لباس، ایمان قاطعی فر مدیر تولید وسید علی زرآبادی مدیر تدارکات اشاره کرد.

sogand-poster


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>