سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۱:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

استان گلستان میزبان چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی شد

golestan-razavi

با اعلام میزبانی استان گلستان از چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی، دبیرخانه این رویداد در فضای مجازی آغاز به کار کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی، با توجه به استقبال و آمادگی استان گلستان برای میزبانی جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی، چهاردهمین دوره این رویداد امسال در شهر گرگان برگزار خواهد شد.

این جشنواره همچنین با اضافه شدن بخش پویانمایی که پیش از این به عنوان جشنواره‌ای مستقل در استان گلستان برگزار شده است، بخش‌های اصلی داستانی، مستند و پویانمایی را دربرمی‌گیرد.

دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی نیز به دنبال شیوع ویروس کرونا، به تعویق افتادن و لغو برخی از رویدادهای فرهنگی و هنری و به منظور حفظ سلامت هنرمندان، فعالیت خود را در فضای مجازی دنبال می‌کند.

فراخوان و مقررات شرکت در این رویداد سینمایی متعاقبا منتشر و درباره جزییات آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی از سری برنامه های هجدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال در شهر گرگان برگزار می‌شود. آدرس صفحه اینستاگرام این رویداد instagram.com/razavishortfilmfestival است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>