سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

در بیست‌وچهارمین برنامه «مکث» شاهد روایت یک معجزه باشید

Maks24

در بیست‌وچهارمین قسمت برنامه «مکث» لاله صبوری میزبان زوجی جوان و دختر کوچک‌شان است که دارای بیماری حاد قلبی و سوراخی در دریچه قلب است.

به گزارش سوره سینما، در بیست‌وچهارمین قسمت از برنامه «مکث» که دوشنبه شب ساعت ١٩:٣٠ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، لاله صبوری میزبان زوجی جوان و دختر کوچک‌شان است. دختربچه‌ای که دارای بیماری حاد قلبی و سوراخی در دریچه قلب است. اما اوضاع به این منوال نمی‌ماند و ماجرا شکلی معجزه‌وار به خود می‌گیرد.

برنامه «مکث» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه دو قبل از افطار با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود، قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است.

این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر مسعود کرامتی، گلاره عباسی، لاله صبوری، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، داریوش کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت، رضا رفیع و… صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>