سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ خرداد ۱۳۹۹ در ۶:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

اعلام جزییات کمک سازمان سینمایی به فعالان سینما آسیب دیده از کرونا

sazman cinemayee

از افرادی که در سامانه فعالان سینما آسیب دیده از کرونا ثبت نام کردند اطلاعات ۱۷۴۳ نفر تایید و مقرر شد طی دو نوبت کمک هزینه‌هایی به حسابشان واریز شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، از مجموع ۳۶۴۵ نفر ۲۰۷۶ نفر اعلام کردند در ۳۲ صنف خانه سینما عضویت دارند که از بین آنها عضویت و نیاز ۱۸۳۲ نفر توسط خانه سینما تایید شد.

با حذف مجموع ۱۸۷ نفر از ۴ صنف تهیه کنندگان سینما، پخش کنندگان، مدرسان سینما و سینماداران و همچنین افرادی که به عنوان کارکنان موسسات، کارمندان و بازنشستگان دولت و بخش های عمومی هستند و اضافه شدن ۹۸ نفر از سرپرستان خانوار، از کارافتادگان و بیماران خاص جمعا حمایت از ۱۷۴۳ نفر به تایید رسید.

اعتبار این کمک هزینه ها از محل تفاهم نامه سالانه سازمان سینمایی در اختیار خانه سینما قرار داده شده تا در دو نوبت هر بار ۵۰۰ هزار تومان مستقیما به حساب افراد واریز و گزارش آن به سازمان سینمایی داده شود.

پیرو مصوبه دولت درخصوص حمایت و جبران بخشی از خسارات ناشی از اشاعه ویروس کرونا با اولویت اعضای صنوف سینمایی، سامانه ثبت اطلاعات فعالان سینما که در اثر کرونا دچار آسیب شدند به آدرس hemayat.samfaa.ir راه اندازی شد و متقاضیان از اول تا ۴ اردیبهشت فرصت داشتند  تقاضایشان را در این سامانه ثبت کنند.

jadval-sazman-cinemayee


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>