سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ خرداد ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

کیانوش جهانپور میهمان ویژه‌برنامه‌ «مکث» می‌شود/ گفت‌و‌گو با مریم سعادت و لاله صبوری

Maks31

در سی‌و‌یکمین قسمت برنامه «مکث» داریوش کاردان میزبان مریم سعادت، لاله صبوری و کیانوش جهانپور سخنگو و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت خواهد بود.

به گزارش سوره سینما، در دومین قسمت از ویژه برنامه «مکث» که دوشنبه پنجم خردادماه در ساعت‌های ١٩:٣٠ و ٢٣ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، در بخش نخست داریوش کاردان میزبان مریم سعادت و لاله صبوری است و آنها درباره تجربه اجرا و خاطرات شندیدنی‌شان از گپ و گفت با میهمانان «مکث» در ماه مبارک رمضان خواهند گفت.

در بخش دوم برنامه که استثناً ساعت ٢٣ پخش می‌شود نیز کاردان میزبان کیانوش جهانپور سخنگو و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت خواهد بود و محور این گفتگو درباره وضعیت بیماری کرونا در کشور است.

برنامه «مکث» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه دو قبل از افطار با نگاه ویژه به کرونا، قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است را روایت کرد.

این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر مسعود کرامتی، گلاره عباسی، لاله صبوری، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، داریوش کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت، رضا رفیع و… صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>