سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ خرداد ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

اطلاعیه انجمن عکاسان سینمای ایران برای عکاسان متقاضی عضویت

anjoman akasan cinema

تائیدیه‌های لازم از انجمن عکاسان سینمای ایران برای تمامی متقاضیان عضویت در انجمن در خصوص عکاسی از پروژه های سینمایی الزامی است.

به گزارش سوره سینما، انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران در پی حمایت و پیگیری حقوق اعضای خود و بر پایه مواد اساسنامه و آئین نامه عضویت و همچنین تفاهم نامه های فی مابین با سایر صنفوف سینمایی اعلام می کند از این پس تائیدیه های لازم از انجمن عکاسان سینما برای تمامی متقاضیان عضویت در انجمن ،در خصوص عکاسی از پروژه های سینمایی الزامی است و ارائه آنها در زمان عضویت ضروری است.

جهت دریافت نامه تائیدیه موارد زیر رعایت شود:

۱-ارسال معرفی نامه رسمی از سوی تهیه کننده ، مدیر تولید یا کارگردان پروژه سینمایی به انجمن صنفی عکاسان سینما درخصوص بهره مندی از خدمات عکاس مذکور.

۲-ارائه رزومه از سوی عکاس .

۳-ارائه نمونه کارهای عکاسی صحنه و پشت صحنه که توسط شخص عکاس تهیه شده است.

متقاضیان مدارک مورد نیاز را به نشانی:خیابان بهار جنوبی،کوچه سمنان،پلاک ۲۹،خانه سینما،انجمن صنفی عکاسان سینما ارسال کنند.

هیئت مدیره انجمن صنفی عکاسان سینما ضمن بررسی موارد فوق پاسخ کتبی خود را دراین خصوص صادر می کند.

لذا از تمامی عکاسان فعال در حوزه سینما که قصد عضویت در انجمن صنفی عکاسان سینما را دارند ، درخواست می شود ضمن رعایت اصول حرفه ای سینما و عکاسی صحنه ،نسبت به ارائه موارد فوق به هنگام شروع فعالیت در پروژه های سینمای اقدام کنند.

در صورتی که متقاضی ، تائیدیه صادر شده از سوی انجمن را کسب نکنند ، آن پروژه بعنوان فعالیت حرفه ای متقاضی در نظر گرفته نشده و فاقد شرایط لازم جهت عضویت در انجمن خواهد بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>