سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ خرداد ۱۳۹۹ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب
در اولین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» ببینید:

روایت غربال‌گری دوران کرونا/ زنگ می‌زدیم از سرفه و تب بپرسیم مردم از تنهایی‌شان می‌گفتند

Maks

در اولین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» رضا فیاضی میزبان دکتر محمد نصر دادرس معاونت پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر و سه خواهر از همکاران طرح غربالگری کرونا است.

به گزارش سوره سینما، فصل دوم برنامه گفتگومحور و اجتماعی «مکث» از این پس روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه دو سیما و در ساعت ٢٢:٣٠ بعد از اخبار پخش خواهد شد. در اولین قسمت از سری جدید این برنامه که امشب روی آنتن خواهد رفت رضا فیاضی ابتدا میزبان دکتر محمد نصر دادرس معاونت پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر است و از نکته‌ها و سختی‌های دوران کاری در زمان کرونا سخن خواهند گفت. در بخش بعدی برنامه نیز سه خواهر به نام‌های سوسن، سیمین و سیما خردمند از همکاران طرح غربالگری کرونا (٣٠۴٠) میهمان برنامه هستند و از همکاری مردم با این طرح تا خاطرات تلخ و شیرین‌شان از این دوران به گپ و گفتگو خواهند پرداخت.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود،قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر  گلاره عباسی، رضافیاضی، پرویز پورفلاحی، فریبا متخصص، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، داریوش رسول نجفیان، کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و… صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>