سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۱:۲۲ ق.ظ چاپ مطلب
فعالیت‌های ادبی خانم بازیگر/

فولادوند: نقش‌های پر چالش را دوست دارم

andishe-fooladvand

اندیشه فولادوند از حضور در پروژه‌ سینمایی «دو ساعت بعد، مهرآباد» و ایفای نقشی متفاوت ابراز رضایت کرد.

اندیشه فولادوند از حضور در پروژه‌ سینمایی «دو ساعت بعد، مهرآباد» و ایفای نقشی متفاوت ابراز رضایت کرد.

اندیشه فولادوند درباره فعالیت های سینمایی و ادبی خود به سوره سینما گفت: فردا ، یکشنبه پنجم شهریور ماه نشست خبری آلبوم «یک خیابان سهم یک افسانه نیست» در سالن کنفرانس موزه قصر از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می شود. من و کارن همایونفر در این جلسه حضور داریم و من صحبت مفصلی در مورد فعالیت‌های ادبی‌ام دارم.

وی افزود: به تازگی بازی در فیلم سینمایی «دو ساعت بعد، مهرآباد» را به پایان رسانده ام. در این فیلم گریم سختی دارم، محمد قومی به خوبی از پس کار خود بر آمده است. طراحی گریم من در «سربازهای جمعه» هم توسط ایشان انجام شد. به طور کلی فیلم علیرضا فرید تجربه عجیبی برای من بود. من با کارگردانی کار کردم که قبل از آنکه از فیلم و سینما بداند، بسیار در زمینه فلسفه و ادبیات مطالعه داشته است. همچنین تهیه‌کننده این فیلم از بهترین‌های سینمای ایران است. من شیفته «شاعر زباله‌ها» هستم. می خواهم بگویم در یک گروه افتخار برانگیز کار کردم که همه اعضای آن درجه یک بودند.

فولادوند تاکید کرد: شخصیت پردازی کاراکترها در «دو ساعت بعد، مهرآباد» درخشان و چالش برانگیز است و این باعث شد نقشم را خیلی دوست داشته باشم. کاراکتر من در این فیلم به سفری می رود که برای او استحاله ای در بر دارد. او کسی است که عشق خودش را از دست داده و در جریان فیلم به چالش های درونی این زن پس از این بحران پرداخته می شود.

بازیگر «سربازهای جمعه» در پاسخ به این سوال که آیا پذیرش نقش‌های با ویژگی های خاص و متفاوت سبک کاری اوست یا صرفا پیشنهاد کارگردان‌ها گفت: شاید هر دو. خدا را شکر من قدرت انتخاب دارم و هیشه به سراغ نقش هایی می روم که برای من چالشی در پی داشته باشد. ایفای نقش تخت جذابیتی ندارد. من علاقه دارم در جریان کشف زوایای پنهان هر نقش بخشی از وجود خودم را هم درک کنم.

اندیشه فولادوند ادامه داد: ۲ فیلمنامه به دستم رسیده اما احتمال اینکه آنها را بپذیرم زیاد نیست، به چند ماه استراحت احتیاج دارم. کمی خسته هستم و فیلم آقای فرید و آلبوم آقای همایونفر تا حد زیادی انرژی من را به نحو مطبوعی گرفت. به هر حال فعلا ترجیح می دهم قدری به زندگی شخصی‌ام بپردازم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>