سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ خرداد ۱۳۹۹ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

سعید نجاتی دبیر چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی شد

saeed-nejati

سعید نجاتی نویسنده، مدرس و کارگردان سینما دبیری چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی را برعهده گرفت.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی، سعید نجاتی نویسنده، مدرس و کارگردان سینما طی حکمی از سوی عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به عنوان دبیر چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی منصوب شد.

در متن حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خطاب به دبیر جشنواره آمده است:

«نظر به برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در سال ۹۹ به میزبانی استان گلستان و توانایی و تجارب ارزنده جنابعالی، بدینوسیله به عنوان دبیر این جشنواره منصوب می‌شوید. امید است با هماهنگی معاونت هنری و سینمایی این اداره کل در انجام امور محوله موفق و موید باشید».

گفتنی است این حکم طی نشستی با حضور هادی حق شناس استاندار گلستان اعطا شد.

نجاتی متولد ۱۳۶۰ و دارای مدرک کارشناسی تدوین و کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه سوره تهران است.

وی ساخت ۱۵ فیلم داستانی و اکسپریمنتال و دریافت جوایز ملی و بین‌المللی نظیر سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، جایزه ویژه هیات داوران جشنواره فیلم کوتاه تهران، تندیس بهترین کارگردانی جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، جایزه ویژه هیات داوران از جشنواره مذهب امروز ایتالیا، جایزه بهترین فیلم میهن‌پرستانه از جشنواره کازان، تندیس بهترین فیلم از جشنواره صلح نپال، تندیس بهترین تدوین از جشنواره بیگ بنگ یونان و… را در کارنامه کاری خود دارد.

نجاتی پیش از این به عنوان مشاور هنری و برنامه‌ریز پنجاه و هشتمین جشنواره منطقه‌ای اروند در سال ۹۶، دبیر نخستین جشنواره نهضت حسینی در سینما در سال ۸۵، دبیر همایش‌های سینمای پس از انقلاب و سینمای اشراقی در سال‌های ۸۵ و ۸۶، مدرس در دانشگاه و عضو هیات انتخاب و داور در جشنواره‌های داخلی و خارجی مختلف فعالیت کرده است.

چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی به همت و مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان زمستان ۹۹ در شهر گرگان برگزار خواهد شد.

فراخوان این رویداد سینمایی و اخبار و اطلاعات آن متعاقبا در سایت www.golestan.shamstoos.ir و صفحه اینستاگرام جشنواره با شناسه @razavishortfilmfestival منتشر می‌شود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>