سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ خرداد ۱۳۹۹ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

جشنواره «سلفی ۲۰» با موضوع پسا کرونا راه اندازی شد

selfie20

جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» به عنوان نخستین جشنواره با محوریت سبک زندگی پسا کرونا و تأثیر این رویداد نوظهور بر شئون مختلف زندگی فردی و اجتماعی آغاز به کار کرد.

به گزارش سوره سینما، جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» پس از صدور مجوز از سوی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نخستین دوره خود را آغاز کرد.

«سلفی ۲۰» نخستین جشنواره سینمایی با موضوع شیوه زیست در دوران پسا کروناست که دو بخش اصلی و ویژه در رشته های داستانی، مستند، ویدئوآرت، موشن گرافیک، فتورمان و … را دربرمی گیرد.

این رویداد سینمایی اهدافی همچون واقع‌نمایی و تاثیرات مثبت و منفی شیوع و اپیدمی ویروس کرونا بر شیوه زیست مردم با طبیعت، اقتصاد و سیاست، جامعه، عدم خشونت و قهرمانان و شهدای سلامت را در قالب آثار سینمایی دنبال می‌کند.

جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» همچنین جشنواره‌ای مجازی و آنلاین است که تمامی روندهای اداری و فعالیت دبیرخانه آن در فضای مجازی صورت می‌گیرد.

گفتنی است این رویداد بعد از اعلام و انتشار فراخوان، مرحله دریافت آثار را آغاز کرده و اوایل پاییز ۹۹ برگزیدگان خود را اعلام می‌کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>