سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ خرداد ۱۳۹۹ در ۲:۰۸ ب.ظ چاپ مطلب

نمایش فیلم سینمایی «زمانی یک زن» در جشنواره «مِنا»

zamani-yek-zan

فیلم سینمایی «زمانی یک زن» به کارگردانی جلیل اکبری‌صحت و تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی در جشنواره بین‌المللى فیلم «مِنا» در کشور هلند به نمایش در می‌آید.

به گزارش سوره سینما، فیلم سینمایی «زمانی یک زن» به کارگردانى جلیل اکبرى‌صحت و تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی که پخش بین‌الملل آن را سازمان سینمایی حوزه هنری برعهده دارد، در جشنواره بین‌المللى فیلم «مِنا» در کشور هلند به نمایش در می‌آید.

جشنواره فیلم «مِنا» تصویری معاصر از پوشش خبری از وضعیت فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و هنری در خاورمیانه و شمال آفریقا توسط فیلمسازان این مناطق ارائه می‌دهد. موضوع امسال این جشنواره «آزادی» است که از دو منظر آزادی‌های شخصی برای هویت فردی و آزادی مشترک در محیط زندگی ما و آزادی مشترک در محیط زندگی ما در مواقع جنگ، که ارتباطی هم با سالگرد ۷۵ سال آزادی در هلند دارد.

«زمانی یک زن» روایت داستان هما شاکر است که خود درگیر بیماری صعب العلاجی شده و مدتی است از برادرش آرش بی‌خبر است. آرش درجستجوی رویای خودش «دوندگی» به کنیا رفته است و هما در جستجوی پیدا کردن برادرش به شناخت تازه‌ای از زندگی می‌رسد…

امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این جشنواره به صورت آنلاین از ۱۱ تا ۱۳ ژوئن (۲۲ تا ۲۴ خرداد) برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>