سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ شهریور ۱۳۹۲ در ۸:۱۷ ق.ظ چاپ مطلب
ادامه تدوین «رنج و سرمستی»/

عیاری: امیدواریم سیاست‌های جدید به سینما رونق بدهد

dariush-ayari

داریوش عیاری ابراز امیدواری کرد هر سیاستی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اتخاذ می‌شود منجر به رونق سینما و افزایش فرصت شغلی شود.

داریوش عیاری ابراز امیدواری کرد هر سیاستی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اتخاذ می‌شود منجر به رونق سینما و افزایش فرصت شغلی شود.

عیاری فیلمبردار درباره فعالیت‌های جدید خود به سوره سینما گفت: بعد از «رنج و سرمستی» پیشنهاد جدیدی نداشته‌ام. این فیلم فضای خاصی داشت. به لحاظ فرمی جهانگیر الماسی کارگردان،  فضای خاصی را طراحی کرده بود که پر زحمت بود. قبلا تجربه چنین فضایی را داشتم و با سلیقه من سازگار بود.

وی گفت: فیلمبرداری با تکیه بر تصویر و فضا باید پیش می‌رفت. تلاشمان را کردیم و امیدواریم نتیجه خوبی حاصل شود. فعلا فیلم در مرحله مونتاژ است. قرار است کیانوش عیاری امسال فیلم بسازد ولی اینکه تا چه حد می‌توان به این اتفاق امیدوار بود فعلا معلوم نیست. اگر از من بخواهد قطعا با او همکاری خواهم داشت.

این فیلمبردار با اشاره به تغییر مدیریت‌ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اضافه کرد: امیدوارم هر سیاستی که دولت جدید برای عرصه فرهنگ و هنر در نظر می‌گیرد منجر به رونق سینما و افزایش فرصت شغلی شود.

داریوش عیاری فیلمبرداری «سه زن»، «زندان زنان»، «صداها»، «مربای شیرین» و … را بر عهده داشته است.