سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ تیر ۱۳۹۹ در ۵:۰۴ ب.ظ چاپ مطلب
در گروه «هنروتجربه»؛

«یلدا» و «صحنه‌هایی از یک جدایی» از سوم و «جایی برای فرشته‌ها نیست» از چهارم تیر اکران می‌شوند

HonarOTajrobeh

اکران فیلم‌های گروه «هنروتجربه» از سوم تیرماه در تهران و شهرستان‌ها آغاز می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی موسسه هنروتجربه، در حالی که قرار بود اکران فیلم‌های «هنر و تجربه» همراه با دیگر فیلم های جدید سینما از امروز اول تیرماه آغاز شود ولی به دلیل برخی مسایل که در بازگشایی سالن ها پیش آمد این اکران به روز سه‌شنبه سوم تیرماه موکول شد.

بر این اساس از روز سوم تیرماه فیلم سینمایی «یلدا» به کارگردانی مسعود بخشی و تهیه کنندگی علی مصفا و مستند «صحنه‌هایی از یک جدایی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی وحید صداقت اکران خود را در گروه «هنروتجربه» آغاز می کنند.

همچنین از چهارشنبه چهارم تیرماه مستند «جایی برای فرشته ها نیست» به کارگردانی سام کلانتری و تهیه کنندگی حامد شکیبانیا و محسن شاه‌محمد میراب در سینماهای این گروه روی پرده می رود.

آغاز اکران «هنروتجربه» با سینماهای فرهنگ، خانه هنرمندان ایران، موزه سینما، کورش و چارسو در تهران و سینماهای هویزه مشهد، سیتی سنتر اصفهان، اکومال کرج، ستاره باران تبریز، عمیق بجنورد و کانون ساری در استان ها خواهد بود. سالن های اکران «هنر و تجربه» به مرور و در هفته های آتی افزایش می یابند.

لازم به توضیح است که مستند «صحنه هایی از یک جدایی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی وحید صداقت که از ۲۷ بهمن ماه روی پرده سینماهای «هنر و تجربه» رفته بود، ادامه اکران خود را دنبال می کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>