سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۰:۴۰ ق.ظ چاپ مطلب
پایان فیلمبرداری «بادیگران» تا آخر هفته/

«پنج ستاره» آماده نمایش‌ می‌شود

5setareh

فیلم سینمایی «پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده با پایان مراحل فنی اواخر مهرماه آماده نمایش می‌شود.

فیلم سینمایی «پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده با پایان مراحل فنی اواخر مهرماه آماده نمایش می‌شود.

امیرسمواتی تهیه کننده سینما، درباره وضعیت کنونی فیلم سینمایی «پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده به سوره سینما گفت: تدوین این فیلم توسط واروژکریم مسیحی به اتمام رسیده و مدتی است که توسط علیرضا نکولعل وارد مرحله صداگذاری شده است. طبق برنامه ریزی انجام شده تا آخر مهرماه این فیلم آماده نمایش خواهد شد. که به احتمال زیاد اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر خواهد بود. از کیفیت کنونی کار راضی هستم.

سمواتی درباره وضیت تولید فیلم سینمایی «بادیگران» به کارگردانی ناصر ضمیری و تهیه کنندگی وی نیز چنین گفت: فیلمبرداری این فیلم نیز تا آخر همین هفته تمام خواهد شد. درحال مذاکره با تدوینگر و صداگذار برای این فیلم هستیم. خوشبختانه تا کنون کیفیت این فیلم قابل قبول است و تصور می‌کنم می‌تواند با مخاطب ارتباط خوبی برقرار کنند. به احتمال زیاد اولین نمایش این فیلم در جشنواره فجر امسال خواهد بود.

فیلم سینمایی «پنج ستاره» اولین ساخته سینمایی مهشید افشار زاده است که در آن شهاب حسینی، بهناز جعفری، بهنوش بختیاری و دیبا زاهدی حضور داشتند. فیلم سینمایی «با دیگران» اولین ساخته سینمایی ناصر ضمیری با بازی هنگامه قاضیانی، بابک حمیدیان، لیلا زارع، حمیدرضا آذرنگ و… است.