سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ تیر ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

رئیس اورژانس کشور در «ترانه باران» شبکه شما

koolivand

دکتر کولیوند رئیس اورژانس کشور، پنجشنبه شب مهمان برنامه «ترانه باران» شبکه شما خواهد بود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه شما، برنامه تلویزیونی «ترانه باران» پنجشنبه ۱۲ تیرماه با حضور دکتر پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور، روی آنتن شبکه «شما» می‌رود.

گفت‌وگو راجع به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور، وضعیت کنونی این ویروس و موضوعات مربوط به این بیماری و همچنین راهکارهای مقابله با آن، موضوع این بخش از برنامه است.

اجرای برنامه «ترانه باران» را محیا اسناوندی بر عهده دارد و در برنامه پنجشنبه هم با رئیس اورژانس کشور که چندی پیش به بیماری کرونا مبتلا شد و شرایط بسیار دشواری را پشت ‌سر گذاشت پیرامون همین قضیه به گفت‌وگو می‌نشیند.

همچنین با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده از ماسک در اماکن عمومی، به این مسئله هم در برنامه «ترانه باران» توجه ویژه‌ای می‌شود.

گفتنی است این برنامه تلویزیونی علاوه بر شبکه شما، به صورت زنده از سیمای ۱۳ استان دیگر هم پخش می‌شود.

حدود دو هفته قبل، دکتر حریرچی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهمان «ترانه باران» بود، برنامه‌ای که با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد.

«ترانه باران» با تهیه‌کنندگی محمد رژدام و اجرای محیا اسناوندی، مریم ماهور و فریبا باقری، حدود هشت سال متوالی است که از شبکه شما پخش می‌شود و تنها برنامه تخصصی موسیقایی سیمای جمهوری اسلامی به شمار می‌رود، برنامه‌ای که هر روز از ساعت ۱۸ تا ۱۹ مهمان خانه‌های ایرانیان است؛ استقبال از این برنامه در بین مخاطبان تلویزیون را رشد قابل توجهی همراه بوده به طوری که روزانه چند هزار پیامک برای آن ارسال می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>