سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۱:۲۶ ق.ظ چاپ مطلب
انتظار سینماگران از وزیر ارشاد/

عاطفه رضوی: آقای وزیر! به اوضاع سینما سامان دهید

39639429890909784676

عاطفه رضوی سامان بخشیدن به اوضاع سینما را مهمترین خواسته خود از علی جنتی عنوان کرد.

عاطفه رضوی سامان بخشیدن به  اوضاع سینما را مهمترین خواسته خود از علی جنتی عنوان کرد.

عاطفه رضوی به سوره سینما گفت: شاید هنوز زود باشد که بخواهیم عملکرد آقای وزیر را مورد بررسی قرار دهیم، اما چیزی که مبرهن است این است که سینما وضعیت به سامانی ندارد. تقریبا به حالت تعطیلی در آمده و عده زیادی از همکارانم را سراغ دارم که مدت‌هاست بیکارند. بازگشایی خانه سینما موضوع مهمی است که امیدوارم هر چه زودتر به آن رسیدگی شود.

وی در مورد کمرنگ بودن حضورش در سینما گفت: علاوه بر بی رمق بودن سینما، پیشنهادهای خوبی وجود ندارد. کاراکتر تاثیرگذاری در قصه‌ها پیدا نمی‌کنم که برای بازی کردن راغب شوم. عوامل و گروه مهم هستند و اینکه چه کسانی برای تولید یک اثر سینمایی دور هم جمع بشوند، اهمیت بالایی دارد که من نمی توانم آن را نادیده بگیرم. مدت‌ها است فیلم خوبی در سینما ساخته نشده که مخاطب را سر ذوق بیاورد و امیدوارم در این ۴ سال این اتفاق محقق شود.

بازیگر سریال «همسایه ها» افزود: تئاتر همیشه خانه اول و آخر ما بوده و شاید به زودی یک کار جدید را شروع کنیم. من و همسرم حسین پاکدل در تئاتر همکاری های زیادی داشته ایم، اما کمتر پیش آمده در سینما یا تلویزیون کاری را مشترک انجام دهیم، شاید برای اینکه این هنر همیشه احساس بهتری به ما داده است.

عاطفه رضوی در فیلم‌های سینمایی «آن سوی آتش»، «چهره»، «نرگس»، «رقص شیطان»، «افسانه پوپک طلایی»، «بانوی اردیبهشت» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>