سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ تیر ۱۳۹۹ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان غربی مطرح کرد:

تکمیل طراحی‌های اولیه پردیس ۶ سالنه در ارومیه/ هیچ کارمند سینمایی بیمار و بیکار نشد

masood-yekani

پروژه احداث پردیس ۶ سالنه سینما «آزادی» ارومیه با تکمیل طراحی وارد فاز اجرایی می‌شود و در تمام دوران تعطیلی سینماها به دلیل شیوع بیماری کرونا، هیچ کارمندی بیکار نشد.

مسعود یکانی مدیر امور سینمایی بهمن سبز حوزه هنری استان آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با سوره سینما گفت: سینما «ایران» ارومیه پس از ۴ماه بازسازی در نیمه بهمن سال جاری با برگزاری جشنواره فیلم فجر افتتاح شد و پس از آن برابر دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل شد.

وی توضیح داد: بعد از سینما «ایران» ارومیه به سراغ پروژه تبدیل سینما «آزادی» به پردیس ۶ سالنه می رویم و بعد از آن سینما «انقلاب» ارومیه طی بازسازی و تعمیرات از یک سالن به ۳ سالن  با امکانات مدرن سینمایی تبدیل خواهد شد.

یکانی درباره پردیس سینمایی «آزادی» ارومیه که پیش از این طرح آن به عنوان یکی از ۶ پردیس سینمایی طرح تحول عمرانی و توسعه ای موسسه بهمن سبز مطرح شده بود گفت: در طراحی این پردیس، ۲ سالن VIP با تمایزهای خاص و بوفه و فودکورت و کافه و امکانات جنبی رفاهی درنظر گرفته شده و امتیاز آن در این است که مجموعه‌ای کاملا سینمایی است.

وی تکمیل کرد : بعد از اتمام این پردیس با ۶ سالن دیگر هیچ فیلمی نمی‌سوزد و با ۹۰۰ صندلی پذیرای همه سلایق و ذائقه‌ها در گروه‌های مختلف سینمایی از جمله هنر و تجربه و کودک و نوجوان و سینما تک و غیره خواهیم بود.

یکانی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: به همت موسسه بهمن سبز حوزه هنری در تمام این مدت تعطیلی سینماها همه پرسنل مشغول به کار خودشان بودند و بیمه و حقوق هیچ کدام قطع نشد و در نهایت صحت و سلامت به زندگی خود ادامه می‌دهند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>