سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۲:۴۱ ب.ظ چاپ مطلب
پاسبانیان:

«هیچ کجا هیچ کس» متفاوت است، اما معیارهای فیلم مخاطب پسند را دارد

hich-koja

مدیر سینما استقلال حمایت بخش دولتی از تبلیغات و اکران فیلمهای بخش خصوصی را خواستار شد.

مدیر سینما استقلال حمایت بخش دولتی از تبلیغات و اکران فیلم‌های بخش خصوصی را خواستار شد.

امیرهوشنگ پاسبانیان مدیر سینما استقلال که هم اکنون فیلم سینمایی «هیچ کجا هیچکس» به کارگردانی ابراهیم شیبانی با سرگروهی این سینما بر پرده سینماها است، درباره وضعیت کنونی فروش این فیلم به سوره سینما گفت: این فیلم با اینکه یک هفته از دیگر فیلم های نوبت عید فطر دیتر اکران شد و موضوع و ساختار متفاوتی که دارد تاکنون مخاطبان خود را داشته و در این سینما فروشش از هفته دوم قابل توجه بوده است.

وی افزود: مخاطبان بعد زا دیدن این فیلم راضی از سالن بیرون می آیند. البته چنین فیلم‌های بخش خصوصی که با ساختار و کیفیت قابل قبول، روال مرسوم و کلیشه‌ای روایت را درسینما می‌شکنند و سعی می‌کنند در کنار بهرمندی از معیارهای سینمای مخاطب پسند تفکر محتوایی و ساختاری متفاوتی را به تصویر بکشند، باید از حمایت بخش دولتی در زمینه تبلیغات و اکران قرار بگیرند تا در دراز مدت اینگونه سینما در بخش خصوصی تداوم داشته باشد وسلیقه مخاطبان نیز ارتقاء یابد.

پاسبانیان در پایان گفت: بعد از اینکه کف فروش فیلم «هیچ کجا هیچکس» افتاد ما با فیلم سینمایی «به خاطر پونه» به کارگردانی هاتف علیمردانی قرار داد بسته ایم که آن را اکران خواهیم کرد. البته باتوجه به اینکه «هیچ کجا هیچکس» فروشش سیر نزولی نداشته پیشبینی می‌شود این فیلم فعلا بر پرده سینما بماند.