سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ مرداد ۱۳۹۹ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

پوستر سریال «شاهرگ» با حال و هوای دهه ۶۰ رونمایی شد

poster-shahrag-site

با نزدیک شدن به قسمت های پایانی «شاهرگ»، پوستر این سریال به کارگردانی سیدجلال اشکذری و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه؛ با نزدیک شدن به قسمت های پایانی سریال «شاهرگ» به کارگردانی سید‌جلال اشکذری و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، از پوستر این سریال که طراحی آن بر عهده حسام حاجی پور است، رونمایی شد.

«شاهرگ» که از ۷ تیرماه روی آنتن شبکه دوم سیما رفته و هم اکنون به قسمت های پایانی خود نزدیک می شود، به ماجرای ملتهب بمب گذاری های منافقین در دهه ۶۰ می پردازد.

بازیگرانی که دراین سریال نقش آفرینی می کنندعبارتند از: حسین پاکدل، نیما رئیسی، عباس غزالی، مهدی سلوکی، سیروس گرجستانی، فریده سپاه منصور، مسعود فروتن، امید روحانی، عطا عمرانی، محسن بهرامی، افسانه کمالی، سید مریم موسویان، حلیمه سعیدی، فریده دریامج، سوسن مقصودلو و با حضور سام قریبیان، سید جواد هاشمی، آزاده زارعی و سپیده خداوردی.

«شاهرگ» هرشب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

poster-shahrag


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>