سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ مرداد ۱۳۹۹ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

جایزه بزرگ مسابقه «میدون» به یک بانوی کارآفرین رسید

meydoon

منصوره کریمی بانوی کارآفرین توانست در مسابقه «میدون» مورد تحسین داوران قرار بگیرد و جایزه ویژه این برنامه را از آن خود کند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی میدون، قسمت پنجم و ششم مسابقه بزرگ «میدون» روانه آنتن شبکه سه سیما شد و در قسمت پنجم این مسابقه، سه اجرا به روی صحنه‌ «میدون» رفت.

اجرای اول بر‌ عهده منصوره کریمی‌بود که با تولید لوازم جانبی خودرو، محصولات نوآورانه خود را به داوران معرفی کرد. در این بخش از برنامه اتفاق مهمی‌رخ داد و حمیدرضا موثقی برای کمک به این شرکت کننده  برای رونق کسب و کار و ایده اش هدیه‌ای ۲۶۰ میلیونی در نظر گرفت که مبلغ درخواستی منصوره کریمی از برنامه بود.

منصوره کریمی متولد ۱۳۶۳ و ساکن شهر مشهد و فارغ التحصیل رشته بازاریابی و کارآفرین برتر استان خراسان رضوی است. وی از جمله زنان سرپرست خانوار است که با پیگیری و تلاش های خود لوازم جانبی خودرو را طراحی کرده است و توانست در مسابقه «میدون» مورد تحسین داوران قرار بگیرد و جایزه ویژه این برنامه را از آن خود کند.

اجرای دوم را مهدی محرم پور با ارائه دستگاه آبیاری زیرزمینی‌ بر‌عهده داشت. این اجرا با نظر مطلوب داوران همراه بود و توجه آن‌ها را جلب کرد.

حمید میرزایی با ارائه دستگاه تشخیص چهره به عنوان اجرای سوم به روی صحنه آمد.

در پایان، مهدی محرم‌پور با کسب اکثریت آرا موفق شد با کسب و کار دستگاه آبیاری زیرزمینی به عنوان برنده این قسمت از برنامه معرفی شود.

در قسمت ششم نیز، سه اجرای دیگر به روی صحنه رفت. امیرحسین حاجی باقری با زراعت چوب درخت پالونیا، اجرای اول این قسمت از برنامه را برعهده داشت. او معتقد بود با زراعت این چوب، نیاز کشورمان به تامین چوب برای تولیدات مختلف برطرف می‌شود.

حبیب اسماعلیان با بسته بندی خرمای زاهدی، به عنوان اجرای دوم به صحنه «میدون» آمد و داوران میدون در این اجرا، اختلاف نظرات زیادی داشتند.

حبیب داستانی به عنوان اجرای پایانی، با تولید بازی‌های رایانه‌ای پا به مسابقه میدون گذاشت. او که روحانی بود و تحصیلاتش را در حوزه علمیه گذرانده بود، با حضور در میدون تعجب همگان را برانگیخت و در نهایت حبیب داستانی موفق شد با اکثریت آرای داوران موفق شود به عنوان برنده این قسمت از برنامه معرفی شود.

مینا مهرنوش، علیرضا یونچی، حمیدرضا موثقی، حجت الله عبدالملکی و امیر شکوهی نیا هیات داوران این مسابقه تلویزیونی را تشکیل می دهند.

«میدون» به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی پنج شنبه و جمعه شب های هر هفته بعد از اخبار شبانگاهی روانه آنتن شبکه سه سیما می شود. این برنامه با هدف معرفی کارآفرینان جوان و ایده های برتر در زمینه رونق اقتصادی و کسب و کارهای کوچک و خانگی و صنایع کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>