سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ مرداد ۱۳۹۹ در ۴:۳۶ ب.ظ چاپ مطلب

معرفی یک دستگاه مفید برای روزهای کرونایی در مسابقه «میدون»

meydoon

مسابقه تلویزیونی «میدون» با سه طرح کسب و کار در زمینه‌های دستگاه تولید ازن، دینامومتر و پلت فرم کدنویسی میزبان نگاه‌های مخاطبان می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی مسابقه «میدون»، قسمت هفتم این مسابقه تلویزیونی، فردا (پنجشنبه ۱۶ مرداد) از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

شرکت کنندگان قسمت هفتم این مسابقه کارآفرینی، با سه اجرای متفاوت در «میدون» حاضر می شوند. اجرای اول بر عهده علی بهشتی است، او با دستگاه تولید ازن ژنراتور به صحنه میدون می‌آید و دستگاه ساخته شده توسط این شرکت کننده می تواند در روزهای کرونایی به مردم کمک کند.

علی‌اکبر کریمی اجرای دوم میدون را بر عهده دارد. دینامومتر دستگاه تشخیص قدرت موتور، کسب و کاری است که وی در صحنه میدون ارائه خواهد داد.

احسان رضایی خواه اجرای سوم این قسمت از برنامه میدون بر عهده دارد. کسب و کار او پلت فرم کد نویسی و مورد استفاده دانش آموزان است و با آن می‌توانند در المپیاد ملی شرکت کنند و پروژه‌های کد نویسی را برعهده بگیرند.

گفتنی است مسابقه تلویزیونی «میدون» جمعه شب ۱۷ مرداد پخش نخواهد شد.

مسابقه «میدون» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی پنجشنبه و جمعه شب های هر هفته بعد از اخبار شبانگاهی از شبکه سه سیما پخش می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>