سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ مرداد ۱۳۹۹ در ۶:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

آرش برهانی و امیر تاجیک میهمانان این هفته «دوربرگردون»

dor-bargardoon

برنامه تلویزیونی «دوربرگردون» این هفته به در آستانه عید سعید غدیرخم با حضور آرش برهانی و امیر تاجیک روی آنتن شبکه سه می‌رود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی برنامه، قسمت‌های تازه برنامه تلویزیونی «دوربرگردون» با اجرای عبدالله روا، با نگاهی طنز به مقوله رانندگی، فرهنگ ترافیک و بیمه، پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ مرداد در آستانه عید سعید غدیرخم از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

نوزدهمین قسمت این برنامه پنجشنبه ۱۶ مرداد با حضور آرش برهانی فوتبالیست و بیستمین قسمت جمعه ۱۷ مرداد با حضور امیر تاجیک خواننده، ساعت ۱۳:۳۰ در جدول پخش قرار گرفته است.

همچنین در این قسمت‌ها، مستندی از نقاط حادثه خیز کشور که به همت برنامه دوربرگردون اصلاح شده و از لیست پیچ‌های خطرناک کشور حذف شده، پخش خواهد شد.

با توجه به حضور تماشاگران در برنامه استودیو دوربرگردون، لازم به ذکر است این برنامه پیش از اعلام پروتکل‌های جدید بهداشتی وزارت بهداشت (قبل از نیمه تیرماه) ضبط شده است.

«دوربرگردون» به تهیه‌کنندگی مشترک عبدالله روا و سلیم ثنائی در ۵۲ قسمت در حال تولید است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>