سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ مرداد ۱۳۹۹ در ۱۲:۳۳ ب.ظ چاپ مطلب

طرح دستگاه اُزون به دور بعدی مسابقه «میدون» راه یافت

meydoon

قسمت هفتم مسابقه تلویزیونی «میدون» با راهیابی یک کسب و کار ویژه به مرحله بعدی این رقابت کارآفرینی همراه بود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی مسابقه «میدون»، قسمت هفتم این مسابقه تلویزیونی با سه اجرای متفاوت و طرج ایده های جدید کسب و کار از شبکه سه سیما پخش شد.

اجرای اول بر عهده علی بهشتی و مربوط به معرفی دستگاه اُزون ژنراتور به عنوان کسب و کار این شرکت کننده بود. این کارآفرین در تلاش است تا با راه اندازی و توسعه این کسب و کار بتواند ریشه درمانی‌برخی از بیماری‌ها را پیدا کند.

احسان رضایی‌خواه به عنوان اجرای دوم این قسمت از برنامه به روی صحنه آمد. کسب و کار او پلت فرمی در خصوص کدنویسی بود که ویژه دانش آموزان طراحی شده و می‌تواند نوجوانان را با پروژه‌های متنوعی آشنا کند.

علی‌اکبر کریمی به عنوان مجری بخش پایانی قسمت هفتم به روی صحنه آمد. دستگاه دینامومتر‌ تشخیص قدرت موتور، ارائه این کارآفرین در این مسابقه بود و نظرات چالشی داوران مسابقه را به همراه داشت.

در پایان علی بهشتی، با کسب حداکثر نسبت به سایر رقبا، موفق شد به مرحله بعدی مسابقه «میدون» راه پیدا کند و برنده این قسمت از برنامه معرفی شود.

مسابقه تلویزیونی «میدون»، به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی کاری از گروه شبکه سه سیماست که پنجشنبه و جمعه شب های هر هفته بعد از اخبار شبانگاهی از شبکه سه سیما پخش می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>