سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ مرداد ۱۳۹۹ در ۳:۱۹ ب.ظ چاپ مطلب

تقدیر از قهرمانان و شهدای سلامت در «سلفی ۲۰»/ انتشار تیزر فراخوان

selfie20

نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» از قهرمانان و شهدای سلامت در مبارزه علیه کرونا تقدیر می‌کند و تیزر فراخوان آن با صدای علیرضا زحمتکش منتشر شده است.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰»، دبیرخانه این رویداد سینمایی تا ۲۰ شهریور ۹۹ پذیرای آثار فیلمسازان حرفه ای و مردمی است.

نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» در بخش های فیلم کوتاه داستانی، مستند، موشن گرافیک و فوتورمان، بخش ویژه فیلم سلفی، فیلم با موضوع تقدیر از قهرمانان و شهدای سلامت، فیلم با موضوع ملی(جایزه ویژه دبیر)، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و جایزه ویژه نگاه خلاق، آثار حداکثر سه دقیقه ای را از علاقه مندان دریافت می کند.

این جشنواره آنلاین همچنین موضوعاتی از جمله همزیستی با کرونا و تاثیر شیوع آن بر ابعاد و شئون مختلف زندگی اجتماعی از جمله شهر، جامعه، تنهایی انسان معاصر، محیط زیست، سیاست، اقتصاد، عدم خشونت علیه کودکان و زنان، فضای مجازی و… را شامل می شود.

حبیب ایل بیگی، محمدجواد حق شناس، مهرداد خوشبخت، مرجان ریاحی، افشین هاشمی و مریم دوستی، اعضای شورای سیاستگذاری این رویداد هستند.

جزییات و اخبار این رویداد که به همت شهرداری تهران و سامانه هاشور برگزار می شود، در سایت جشنواره به نشانی www.selfie20shortfilmfestival.com قرار دارد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>