سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۰:۱۱ ق.ظ چاپ مطلب
شمارش معکوس برای جشنواره فیلم کودک/

مدیر هنری جشنواره کودک: از کسانی کمک گرفته‌ام که کودک را می‌فهمند

majid-barzegar

مجید برزگر مدیر هنری جشنواره فیلم کودک از همکاری با نیروهای جوان و مجرب برای مدیریت هنری بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک خبر داد.

مجید برزگر مدیر هنری جشنواره فیلم کودک از همکاری با نیروهای جوان و مجرب برای مدیریت هنری بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک خبر داد.

برزگر به سوره سینما گفت: من به عنوان مدیر هنری جشنواره که همه فعالیت های اجرایی آن را در بر می گیرد، همکارانم را بدون استثناء از میان جوانان با تجربه و حرفه ای انتخاب کرده ام. کسانی که تجربه زیادی در زمینه ساخت فیلم کوتاه و طراحی گرافیکی دارند. البته باید تاکید کنم بیشتر از آنکه سن افراد مهم باشد، روحیه همخوانی با جشنواره اهمیت داشت و همین موضوع ملاک انتخاب افراد قرار گرفت. در حقیقت نمی‌توان طراحی پوستر جشنواره را به یک کودک سپرد، اما کار را به کسی سپرده ام که فهم زیادی از قشر خردسال و کودک و نوجوان داشته باشد.

وی افزود: در جریان برگزاری افتتاحیه و اختتامیه در تمام بخش‌ها از انتخاب مجری گرفته تا طراحی دکور و … به سراغ کسانی رفته ام که روحیه کودک را می فهمند و شأن این فستیوال را نگه می دارند. امسال برای بخش های مختلف جشنواره پوستر طراحی شده است و ساخت تیزرها و کلیپ ها هم همچنان در حال پیگیری است.

مدیر هنری جشنواره افزود: ما وظیفه خود را در بخش هنری جشنواره انجام می دهیم و بازتاب آن بر عهده مسوولان در شهرداری اصفهان است. اینکه تا چه حد هزینه و فرصت در اختیار ما قرار می دهد تا از فضاهای شهری استفاده کنیم و تبلیغات محیطی داشته باشیم.

مجید برزگر در پاسخ به این سوال که چرا برخی کارگردانان از اینکه سال های گذشته اصفهان به قدر کافی رنگ و بوی جشنواره به خود نگرفته گلایه داشتند، گفت: به نظرم قدری بی انصافی شده است. باید توجه داشت که اصفهان از بزرگ ترین شهرهای ماست و واقعا این امکان وجود ندارد که در روزهای جشنواره، جای جای آن رنگ و بوی این رخداد فرهنگی را به خود بگیرد. این چیزی است که در شهرهای جشنواره ای مطرح دنیا مثل ونیز و برلین و … هم مصداق دارد. یعنی در همه جای دنیا تنها در خیابان های نزدیک به محل اصلی جشنواره حجم بالای المان های جشنواره ای مشاهده می شود. البته تاکید می کنم تا جایی که امکان داشته باشد از نصب بیلبورد و پرچم و … دریغ نخواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>