سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ مرداد ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۹ ب.ظ چاپ مطلب
در برنامه «به وقت ایران» مطرح شد:

اسناد آموزشی کشور پیاده نشد/ کودکان مهارت نمی‌بینند/ مهارت به معنای واقعی نداریم

koodake-maher

برنامه «به وقت ایران» به تهیه‌کنندگی علیرضا عاصم‌یوسفی و با اجرای شهرام شکیبا به موضوع مهارت کودک ماهر پرداخت.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی، برنامه «به وقت ایران» به تهیه‌کنندگی علیرضا عاصم‌یوسفی و با اجرای شهرام شکیبا امشب سه شنبه ۲۱ مرداد به موضوع مهارت کودک ماهر پرداخت و میزبان دکتر محمد مهدی زاهدی نماینده مجلس و دکتر رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بود.

در ابتدای برنامه شهرام شکیبا از بزرگترین نیروی انسانی کشور که کودک، جوان و نوجوان صحبت کرد و از آموزش و مهارت به کودکان زیر ۱۰ سال، چه کردیم چه می کنیم و چه باید بکنیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در این برنامه با اشاره به این موضوع در کشور ما آموزش مهارت در کودکان را خیلی دیر شروع می کنیم و اصلا آموزش مهارتی نداریم.

نماینده مجلس با اشاره به اسناد جامعه کشور کرد و در حوزه آموزش و مهارت کودکان به بررسی آموزشی کشور پرداخت و در ادامه گفت: هیچ کدام از اسناد در کشور عملیاتی پیاده نشده‌اند و ما در آموزش مهارت به معنای واقعی نداریم.

زاهدی اضافه کرد: ما باید مهارت را از مهد کودک شروع کنیم اما متاسفانه اینطور نیست.

برنامه «به وقت ایران» هر هفته یکشنبه و سه شنبه ساعت ۲۱:۴۰ از شبکه نمایش پخش می شود


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>