سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ مرداد ۱۳۹۹ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

اشک داوران «میدون» درآمد/ حضور جوان‌ترین کارآفرین در مسابقه

meydoon

در قسمت‌های هشتم و نهم مسابقه تلوزیونی «میدون» دو کسب و کار تحت عنوان «تولید بسته‌بندی‌های فانتزی» و «تولید غذاهای کم پروتئین» به مرحله بعدی این مسابقه راه پیدا کردند.

به گزارش سوره سینما،‌ قسمت‌های هشتم و نهم مسابقه تلوزیونی «میدون» پنج‌شنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ مرداد روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

در قسمت هشتم اجراهای متفاوتی به روی صحنه رفتند و مسابقه «میدون» بعد از مدت‌‌ها شاهد یک کسب و کار استارت‌آپی روی صحنه بود.

اجرای اول این قسمت را بر عهده مرتضی رحمانی بود. او با کسب و کار تولید غذاهای کم پروتئین روی صحنه‌ «میدون» آمد. نکته‌ای این اجرا متاثر شدن داوران میدون از اجرای این کارآفرین بود و روایت رحمانی از کسب و کاری که دارد موجب شد اشک داوران روی صحنه در بیاید.

کسب و کار استارت‌آپی این قسمت از برنامه مربوط به علی دشتی بود. منشی تلفنی «دفتر شما»، استارت‌‌آپی است که می‌تواند کارهای شخصی و اداری هر فرد را مدیریت کند. علی دشتی به همراه فرزندش با معرفی این کسب و کار به میدون آمدند جزئیات استارت آپ خود را به داوران «میدون» نشان دادند.

جوان‌ترین کارآفرین «میدون» در این قسمت از برنامه حضور پیدا کرد. سمانه امامی  با ۲۴ سال سن جوان‌ترین کارآفرین میدون شناخته شد و با تولید دست‌سازه‌های گلدوزی روی صحنه حضور یافت.

در نهایت مرتضی رحمانی با کسب اکثریت آرای داوران موفق شد به عنوان برنده این قسمت از برنامه شناخته شود و با کسب و کار تولید غذاهای کم پروتئین به مرحله بعدی مسابقه «میدون» راه پیدا کند.

در قسمت نهم این برنامه، کارآفرین‌های «میدون» با کسب و کارهای منحصر به فردی پا به صحنه این مسابقه تلوزیونی گذاشتند. عنایت الله توکل با کسب و کار تولید بسته‌بندی های فانتزی به روی صحنه «میدون» آمد و مدعی بود کسب و کار او قابلیت صادرات منحصر به فردی دارد.

رضا شعبانی به همراه مردم روستای بلده‌ای نور پا به مسابقه میدون گذاشت. او کسب و کار خود را یعنی تعاونی بره را به داوران میدون معرفی کرد و درباره مشکلات و چالش‌هایی که این کارآفرین را تهدید می‌کند، صحبت هایی را روی صحنه «میدون» به میان آورد.

حسام عباسی با تولید آیینه ضد بخار به روی صحنه‌ «میدون» آمد. عباسی معتقد است محصول او با این شکل برای اولین بار در جهان ساخته شده است و برای استفاده های مختلفی که در حمام و دستشویی هر خانه وجود دارد، می‌توان از این محصول استفاده کرد.

در پایان و بعد از نظرات داوران «میدون»، عنایت الله توکل با کسب نظر داوران به عنوان برنده این قسمت از برنامه معرفی شد و به مرحله بعدی «میدون»راه پیدا کرد.

مسابقه تلوزیونی «میدون»، به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی کاری از گروه شبکه سه سیماست که پنجشنبه و جمعه شب های هر هفته بعد از اخبار شبانگاهی از شبکه سه سیما پخش می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>