سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ شهریور ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۱ ق.ظ چاپ مطلب
در هشتمین قسمت از فصل سوم برنامه «مکث» ببینید:

قصه نذرهای متفاوت در ماه محرم/ از تهیه آبشخور برای آهوان تا نذر کتاب

Maks-S3E8

در قسمت هشتم از فصل سوم برنامه «مکث» پیام دهکردی میزبان افرادی است که نذورات متفاوتی در ماه محرم دارند.

به گزارش سوره سینما، وقتی صحبت از نذر و ندورات در ماه محرم می‌شود اغلب‌مان به یاد قیمه‌های خوشرنگ و بو یا شربت‌های زعفرانی می‌ا‌فتیم اما نذورات می‌توانند بسیار متفاوت و متنوع باشند. نذوراتی مانند ندر طبیعت، نذر فرهنگی، نذرشکران سلامت و… .

هشتمین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» جمعه ۷ شهریور ساعت ١٩:۴۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در هفته دوم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه محرم تهیه شده پیام دهکردی مجری و راوی خواهد بود. در این برنامه  دهکردی میزبان افرادی است که  نذورات متفاوتی دارند.

دکتر مژگان قهرمانی یکی از مهمانان برنامه برای آهوانی که در مسیر رسیدن به آب در قصرشیرین روی مین‌های جنگی می‌رفتند آبشخور تهیه کرده است، دیگر مهمان برنامه رضا حاجی‌آبادی نذر کتاب دارد و تابحال صدها جلد کتاب به عنوان نذر به علاقمندان مطالعه هدیه کرده است. همچنین دکتر امیرمسعود ناظمی از مدیران سازمان انتقال خون نیز یکی از مهمانان برنامه است و درباره نذر سلامتی در ماه محرم توضیحاتی را ارائه خواهد کرد.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>