سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ شهریور ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
در دهمین قسمت از فصل سوم برنامه «مکث» ببینید:

قصه رنج اسرای جنگ تحمیلی برای برگزاری عزاداری مخفیانه در محرم

Maks-S310

در قسمت دهم از فصل سوم برنامه «مکث» پیام دهکردی میزبان میزبان محمدرضا کائینی و علی خاجی دو تن از آزادگان سرافراز است و عزاداری ماه محرم در آن زمان را از زبان‌شان روایت می‌کند.

به گزارش سوره سینما، دهمین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» یکشبه ۹ شهریور (مصادف با عاشورای حسینی) ساعت ١٩:۴۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در هفته دوم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه محرم تهیه شده پیام دهکردی مجری و راوی خواهد بود.

در این برنامه پیام دهکردی میزبان محمدرضا کائینی و علی خاجی دو تن از آزادگان عزیز کشورمان است و با آنها درباره دوره اسارت گپ و گفتی صمیمانه خواهد داشت. دورانی که اگرچه پر از رنج و دلتنگی بود اما روزهای به یادماندنی هم کم نداشت. روزها و شب‌هایی که اسرا تلاش می‌کردند به صورت مخفیانه در دهه محرم عزاداری کنند. روایت جالب آزادگان سرافراز را از دوران اسارت و عزاداری ماه محرم در آن زمان از زبان‌شان در این قسمت از «مکث» بشنوید.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>