سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ شهریور ۱۳۹۹ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

سریال‌های دهه دوم محرم تلویزیون معرفی شدند/ «سرزده»، «بوم و بانو» و «زمین گرم»

serial-tv

در دهه دوم محرم، سریال‌های «سرزده»، «بوم و بانو» و «زمین گرم» از شبکه‌های یک، دو و سه پخش می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، در دهه دوم ماه محرم سریال‌های جدید «سرزده» از شبکه یک، «بوم و بانو» از شبکه دو و «زمین گرم» از شبکه سه در کنداکتور پخش می‌گیرند.

سریال «سرزده»/ شبکه یک

سریال ۹ قسمتی «سرزده» از سه‌شنبه ۱۱ شهریورماه هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش می‌شود.

این سریال به کارگردانی بهادر اسدی در شرایط کرونایی ساخته شده است و سعی شده درباره ویروس کرونا اطلاع‌رسانی شود و سریالی به روز در خصوص پلیس و یگان ویژه و مواردی مثل توبه و بخشش است.

sarzadeh

داستان این سریال درباره دو دوست است. اصلان و رضا دوستان دوران جوانی و رقبای کشتی با چوخه بوده‌اند که دست روزگار مسیر آن‌ها را از یکدیگر جدا کرده، رضا پلیس شده و اصلان به کار‌های خلاف کشیده شده است.

رویا میرعلمی، مریم مومن، بهرنگ علوی، علی انصاریان و … در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال «بوم و بانو»/ شبکه دو

سریال «بوم و بانو» در ۴۰ قسمت، از نیمه دوم شهریورماه هرشب ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن می‌رود.

این سریال به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب آماده پخش از آنتن می شود.

Boom-o-Banoo

در خلاصه داستان «بوم و بانو» آمده است: در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می‌شود و شورشان به یغما می‌رود، عشقی بی‌آلایش سر بر می‌آورد که در دل طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می‌شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می‌رود، اما در واپسین لحظات، چون سیمرغی از میان خاکستر برمی خیزد…

مسعود رایگان، بهنام تشکر، مهدی احمدی، دیبا زاهدی، ساغر قناعت و… از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

سریال «زمین گرم»/ شبکه سه

سریال «زمین گرم» از سه‌شنبه ۱۱ شهریورماه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

سریال «زمین گرم» به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت اله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، در ۳۰ قسمت در شب‌های محرم روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

zamine-garm

در خلاصه داستان «زمین گرم» که مضمونی اجتماعی ـ مذهبی دارد، آمده است: بعد از سال‌ها بی‌خبری دو برادر از هم، برادر بزرگ‌تر که آخرین ساعات حیات خود را پشت سر می‌گذارد به سراغ برادر کوچک‌تر می‌رود تا وصیت کند؛ وصیتی که زندگی برادر کوچک را دستخوش چالشی بزرگ می‌کند…

مرجان شیرمحمدی، علیرضا خمسه، اصغرهمت، نادر فلاح، کامران تفتی، دنیا مدنی، علیرضا آرا، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، صادق برقعی، ندا عقیقی، مرتضی درویش‌زاده، مسعود شریف، علیرضا اولیایی، وحید فعال در «زمین گرم» بازی کرده اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>