سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ شهریور ۱۳۹۹ در ۹:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

شبکه‌ای جدید پس از اخذ مجوز از صداوسیما آغاز به کار می‌کند

shabake-jadid

شبکه‌ای جدید پس از دریافت مجوز از سازمان صدا‌و‌سیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی آغاز به کار می‌کند.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای، علی پاکدامن مدیر عامل شرکت تجارت سورین آرمان با اعلام این خبر گفت: نظر به نیازهای طیف گسترده مخاطبان محصولات و برنامه های تصویری هنری و فرهنگی و در پاسخ به مطالبات متنوع اقشار مختلف جامعه و همچنین کمک به ایجاد بازار کار بهتر برای هنرمندان، تصمیم گرفتیم تا تحت عنوان شبکه ای جدید، ظرفیت ها و پتانسیل های مغفول و پنهان مانده در این حوزه را کشف و معرفی کنیم. برنامه های این شبکه جدید که مجوز فعالیت آن با هماهنگی های اولیه بین آیو و صدا و سیما بزودی صادر و نام آن هم رسانه ای خواهد شد، قرار است از بستر تلویزیون اینترنتی پرمخاطب آیو در معرض تماشای بینندگان قرار گیرد.

او افزود: این شبکه در راستای گام دوم انقلاب و جهش تولید و ایجاد بسترهای مختلف در فضای مجازی و بستر آیو برای جذب جوانان و راه اندازی جریان تربیت جوانان جدید و انقلابی و حمایت از همه جوانان در عرصه های مختلف هنری و تولید آثار متنوع و فاخر ایرانی اسلامی و حمایت از پیشکسوتان راه اندازی می شود. بزودی با پیشرفت امور برنامه ریزی شده، نحوه همکاری با این شبکه در زمینه های مختلف برای برنامه سازان، هنرمندان و علاقه مندان اعلام خواهد شد. مسئولان و دست اندرکاران این شبکه نیز پس از انتخاب مدیر شبکه معرفی خواهند شد.

پاکدامن همچنین اظهار امیدواری کرد تولیدات این شبکه با همکاری هنرمندان محبوب و شناخته شده، در آینده نزدیک در سبد فرهنگی خانواده های ایرانی جای مناسبی به خود اختصاص دهد.

عکس همراه خبر مربوط به علی پاکدامن (سمت راست) و محمدحسن حافظی پور مدیرعامل باران تلکام (آیو) است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>