سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ شهریور ۱۳۹۹ در ۱:۵۰ ب.ظ چاپ مطلب

سیاوش مفیدی مهمان برنامه «حس مشترک» می‌شود

hese moshtarak

برنامه «حس مشترک» یکشنبه ۲۳ شهریور میزبان سیاوش مفیدی از بازیگران تلویزیون کشورمان می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ این برنامه علاوه بر گپ و گفتی صمیمی با سیاوش مفیدی درباره ارتباط معنوی و آثار توسل به اباعبدا… (ع) در زندگی پای صحبت‌های ارزشمند حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خواهد نشست.

حجت‌الاسلام خاموشی در این برنامه با اشاره به تاسیس بیش از ۱۰۸۶ مرکز درمانی، بهداشتی و درمانگاه موقوفه از حدود ۸۰۰ واحد درمانی دیگر که در مرحله پیگیری برای تاسیس صحبت کرد.

وی درباره جالب‌ترین وقفی که صورت گرفته نیز به وقف جایزه علمی از وقوفه مرحوم البرز اشاره کرد.

رئیس سازمان اوقاف توضیح داد: قریب ۷ استان بیشتر از ۷۰ درصد از موقوفات را به خود اختصاص داده‌اند از جمله استان‌های تهران، کرمان، مازندران، خراسان رضوی، فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی و استان‌های دیگر هم شیب مثبتی را به سمت موقوفات بیشتر طی می‌کنند.

در کنار این مهمانان، کادر درمانی و افرادی که به نوعی زندگی‌شان به محرم گره خورده و گام‌های ارزشمندی برای رضای خدا و خدمت به خلق برداشته‌‌اند مقابل دوربین این برنامه قرار خواهند گرفت.

«حس مشترک» کاریست از گروه معارف شبکه دو با مشارکت سازمان اوقاف و امورخیریه به تهیه‌کنندگی پویان هدایتی و سردبیری آزاده بهرامی که هر شب بعد از گفتگوی ویژه خبری از شبکه دو سیما روانه آنتن خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>