سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ شهریور ۱۳۹۹ در ۷:۳۷ ب.ظ چاپ مطلب

مهلت شرکت در سوگواره «سوگ در خانه» تا اربعین حسینی تمدید شد

soog-dar-khane

دبیرخانه سوگواره «سوگ در خانه» اعلام کرد با توجه به استقبال زیاد و درخواست مکرر فیلمسازان مهلت شرکت در این سوگواره تا اربعین حسینی تمدید شد.

به گزارش سوره سینما، محمد رهبر، دبیر سوگواره «سوگ در خانه» اعلام کرد: با توجه به استقبال بینظیر علاقمندان و درخواست مکرر دوستان فیلم ساز مبنی بر تمدید مهلت ارسال آثار و ایجاد فرصت برای استفاده از المانهای عزاداری حسینی در ماه صفر با کسب تکلیف از  آقای مجید مجیدی، مدیر سوگواره، مهلت ارسال آثار تا ۱۷ مهر مصادف با اربعین حسینی تمدید گردید.

علاقمندان همچنان فرصت دارند فیلم های کوتاه ۱ تا ۳ دقیقه ای خود را که دارای ایده های نو و نگاهی خلاق است با استفاده از المانهای عزاداری حسینی در شرایط کرونا و با تعداد بازیگرانِ محدود به تعدادِ اعضای خانواده و  لوکیشنهای محدود به محیط های خانگی و خصوصی به پیام رسان های دبیر خانه سوگواره به شماره ۰۹۱۰۹۲۳۴۲۳۴ ارسال نمایند.

۴۰ اثر برگزیده هیئت انتخاب، ۲۸ صفر مصادف با شهادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) در فضای مجازی به اشتراک گذاشته خواهد شد و برنده فیلم منتخب مردمی تا زمان اختتامیه با توجه به آرای مردمی مشخص میگردد.

۱۲ آبان مصادف با شب ولادت حضرت پیامبر اکرم (ص) در مراسمی که متعاقبا اعلام خواهد شد به ۱۰ اثر برگزیده هیئت داوران و ۱ اثر منتخب مردمی هدایایی که باحمایت موسسه نماوا درنظر گرفتیم، اهدا خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند اطلاعات و اخبار تکمیلی را از اینستاگرام دبیر خانه به آدرس @javanane_rahe_iman پیگیری کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>