سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ شهریور ۱۳۹۹ در ۱۲:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب

کسب‌ و کار زندانیان در مسابقه تلویزیونی «میدون» معرفی می‌شود

Meydoon

قسمت‌های شانزدهم و هفدهم مسابقه تلویزیونی «میدون» با معرفی شش ایده کارآفرینی از جمله کسب و کار زندانیان روانه آنتن شبکه سه سیما می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی مسابقه «میدون»، قسمت شانزدهم و هفدهم این مسابقه تلویزیونی، چهارشنبه و پنجشنبه شب ۲۶ و ۲۷ شهریور از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در قسمت شانزدهم مسابقه کارآفرینی «میدون» سه کسب و کار معرفی می شوند. اجرای اول این قسمت بر عهده حمید سلیمی است که کسب و کار او طراحی بازی‌های میدانی و همایش‌های علمی برای دانش‌آموزان است.

وحید بلوچ قرایی با تولید کیف‌های شخصی‌سازی شده، به عنوان اجرای دوم وارد این مسابقه می‌شود. یکی از نکات جالب این کسب و کار این است دوخت تعدادی از این کیف‌ها در زندان صورت می‌پذیرد.

گردشگری عشایر، کسب و کاری است که توسط محمد ملکشاهی ارائه می‌شود. مخاطب عمده این کسب و کار توریست‌ها و مسافران خارج از کشور هستند و برای دیدن از عشایر از کسب و کار وی استفاده می‌کنند.

در قسمت هفدهم، سید جعفر رضایی با تولید کلاه کاسکت، امید فرزین با نرم‌افزار خدمات دام‌پزشکی و ناصر ثابتی با تولید قطعات خودرو به صحنه میدون می‌آیند.

مسابقه تلویزیونی «میدون» به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که پنجشنبه و جمعه شب های هر هفته بعد از اخبار شبانگاهی از شبکه سه سیما پخش می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>