سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ شهریور ۱۳۹۹ در ۴:۳۴ ب.ظ چاپ مطلب

حجت اشرف‌زاده میهمان برنامه «کتاب‌باز» می‌شود

ketab-baz

سروش صحت در برنامه تلویزیونی «کتاب‌باز» میزبان حجت‌اشرف‌زاده خواننده و آهنگسازِ سبک پاپ و سنتی خواهد شد.

به گزارش سوره سینما، حجت اشرف‌زاده خواننده و آهنگسازِ سبک پاپ و سنتی با حضور در استودیوی برنامه تلویزیونی «کتاب‌باز» از ریشه‌های ادبی خود خواهد گفت. او که اهل نیشابور است به نقش زادگاهش خراسان در شکل‌گیری آینده‌ و امروزش می‌پردازد.

خواننده‌ی ترانه‌ی معروف «ماه‌وماهی» امشب در گفت‌وگو با سروش صحت، خاطراتش از ملاقات با محمدرضاشفیعی کدکنی، هوشنگ ابتهاج و پرویز مشکاتیان را بازگو و به تاثیر این اساتید در زندگی‌ حرفه‌ای‌اش اشاره خواهد کرد.

در بخش دوم برنامه‌ی «کتاب‌باز» مسعود فراستی کارشناس ثابت کتاب، در سومین قسمت از حضورش در سری جدید این برنامه‌ی تلویزیونی به خوانش «خوان هشتم» مهدی اخوان ثالث و در ادامه نیز به ارتباط‌ این اشعار به شاهنامه‌ی فردوسی می‌پردازد.

این برنامه‌ی تلویزیونی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان، هر هفته از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ در شبکه‌ نسیم پخش و روز بعد در ساعات ۱ ، ۸ و ۱۴ بازپخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>