سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ مهر ۱۳۹۹ در ۹:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
در سی‌وچهارمین قسمت از فصل سوم برنامه «مکث» ببینید:

راه‌های ترک سیگار از زبان مردی که به هزار نفر کمک کرد دخانیات را ترک کنند

Maks-S3E34

در قسمت سی‌وچهارم از فصل سوم برنامه «مکث» سپند امیرسلیمانی میزبان مردی است که پس از ترک سیگار تابحال به هزار نفر کمک کرده است تا دخانیات را برای همیشه کنار بگذارند.

به گزارش سوره سینما،سی‌وچهارمین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» چهارشنبه ۲ مهر حوالی ساعت ١٩ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در هفته پنجم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه‌های محرم و صفر تهیه شده سپند امیرسلیمانی مجری و راوی خواهد بود.

در این برنامه سپند امیرسلیمانی میزبان رضا سلیمانی است. سلیمانی که خود زمانی به استعمال دخانیات اعتیاد داشت پس از ترک آن تابحال به هزار نفر کمک کرده است تا سیگار را برای همیشه کنار بگذارند. سلیمانی معتقد است ترک سیگار کارچندان سختی نیست بشرط آنکه تصمیم جدی باشد و راهکارهای لازم را بدانیم. سپند امیرسلیمانی که سال‌ها به استعمال دخانیات اعتیاد داشت با راه‌کارهای همین مرد سیگار را برای همیشه کنار گذاشت و به گفته خودش حالا احساس سلامت و آرامش بیشتری دارد. اگر خودتان یا یکی از عزیزان و دوستان‌تان دخانیات مصرف می کند حتما برنامه امشب «مکث» را ببینید تا به این باور برسید که ترک سیگار کار سختی نیست و شما هم می‌توانید آن را کنار گذاشته و یا به عزیزان و دوستان‌تان برای ترک دخانیات کمک کنید.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>