سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ مهر ۱۳۹۹ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
در سی‌وپنجمین قسمت از فصل سوم برنامه «مکث» ببینید:

پسری که با ۹۸ درصد معلولیت یکی از ۱۰ جوان تاثیرگذار دنیاست

Maks-S3E35

در قسمت سی‌وپنجم از فصل سوم برنامه «مکث» سپند امیرسلیمانی میزبان وحید رجبلو جوان خلاق و کارآفرین برتر و یکی از موفق‌ترین جوان‌های کشورمان است.

به گزارش سوره سینما، سی‌وپنجمین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» پنجشنبه ۳ مهر حوالی ساعت ١٩ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در هفته پنجم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه‌های محرم و صفر تهیه شده سپند امیرسلیمانی مجری و راوی خواهد بود.

در این برنامه سپند امیرسلیمانی میزبان مهمانی بسیار خاص و دوست‌داشتنی است. وحید رجبلو جوان خلاق و کارآفرین برتر و یکی از موفق‌ترین جوان‌های کشورمان است. رجبلو با بیماری SMA بدنیا آمده و تنها دو درصد از بدنش توانایی حرکت دارد. اما با این وجود او سرشار از شور زندگی، امید، انگیزه و ایده‌های بکر و خلاقانه است. رجبلو در سال ۹۶ پلتفرم آنلاین توانیتو را به عنوان پل ارتباطی میان توان‌جویان و خدمات‌رسانان تأسیس کرد و با این کار ۱۷ شغل مستقیم و حدود یک هزار شغل غیر مستقیم ایجاد شد.

Maks-S3E35-2

رجبلو در سال ۹۹ توسط کمیته غیرانتفاعی بین‌المللی جوانان جهان (Junior Chamber International) به‌عنوان یکی از ۱۰ چهره تأثیرگذار در دنیا شناخته شد و این برای اولین بار بودکه یک ایرانی در جمع جوانان تأثیرگذار جهان قرار می‌گرفت. روایت زندگی این جوان موفق را امشب در «مکث» ببینید.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>