سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ مهر ۱۳۹۹ در ۴:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

پخش مسابقه «میدون» با حضور آنلاین دو داور مبتلا به کرونایش

meydoon

«میدون» هجدهم و نوزدهم بدون حضور دو داور این رقابت کارآفرینی که به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می برند، با معرفی ۶ کسب و کار جدید پخش شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی مسابقه تلویزیونی «میدون»،‌ قسمت های ۱۸ و ۱۹ برنامه میدون با غیبت امیرشکوهی‌نیا و حجت‌الله عبدالملکی از شبکه سه سیما پخش شد.

در این دو قسمت از این مسابقه تلویزیونی، امیر شکوهی‌نیا و حجت‌الله عبدالملکی به علت ابتلا به ویروس کرونا و قرنطینه خانگی در استودیو حضور نداشتند و به صورت آنلاین در برنامه حضور پیدا کردند.

در قسمت هجدهم نیز ۳ کسب و کار مختلف به رقابت پرداختند و با اجرای خود مقابل داوران میدون ظاهر شدند. عطری ثابت شرکت کننده اول بود که پرورش شتر کسب و کارش است. او چند نفر از شترهایش را به میدون آورده بود و درباره کسب و کارش توضیحاتی را ارائه داد.

اجرای دوم بر عهده احسان احمدی بود. تولید صندلی کودک، کسب و کاری است که او با آن خود را به «میدون» رسانده بود. از ویژگی‌های این صندلی، شست و شوی راحت نوزاد و کاربری آسان‌تر برای استفاده مادران است.

محمود وفا با تولید دستگاه گرمایش و سرمایش شیر لبنیاتی به صحنه «میدون» آمد. این کارآفرین با ارائه دستگاه خود، مدعی بود که کیفیت شیر در این دستگاه‌ها حفظ می‌شود.

در پایان و پس از جمع‌بندی داوران درباره سه اجرای قسمت هجدهم، محمود وفا با کسب وکار دستگاه تولید دستگاه سرمایش و گرمایش به عنوان اجرای برترقسمت هجدهم شناخته شده و به دور بعدی این مسابقه راه پیدا کرد.

در قسمت نوزدهم نیز ۳ کسب و کار دیگر به رقابت پرداختند. آرمان فرح‌بخش با کسب و کار زنبورداری مدرن در اجرای اول این قسمت حضور یافت.

میلاد وکیلی با تولید ابزار آلات صنعتی وارد مسابقه میدون شد. ابزار آلات این کارآفرین تولید داخلی بوده و وی مزایای تولیدات خود را نسبت به نمونه های خارجی آن ها عنوان کرد.

و در آخر جواد سویزی با تولید پد پولیش به میدون آمد. او که با یک اجرای نمایشی کسب و کار خود را ارائه کرد، درباره کیفیت و مزیت‌های محصولات خود که مصارف خانگی و صنعتی دارند، توضیحاتی ارائه داد.

بعد از ارزیابی داوران درباره کسب و کارهای این قسمت از برنامه، میلاد وکیلی با کسب اکثریت آرا برنده این قسمت از برنامه شد و به دور بعدی این مسابقه راه پیدا کرد.

مسابقه تلویزیونی «میدون» به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>