سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ مهر ۱۳۹۹ در ۹:۳۶ ق.ظ چاپ مطلب

در چهل‌و‌هفتمین قسمت از فصل سوم برنامه «مکث» ببینید/ داستان ازدواج دو جوان سندروم داون

Maks-S3E47-1

در قسمت چهل‌و‌هفتم از فصل سوم برنامه «مکث» لاله صبوری میزبان زوجی جوان است که هر دو سندروم داون هستند اما طوری تربیت شده‌اند که مستقل باشند.

به گزارش سوره سینما، چهل‌و‌هفتمین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» سه‌شنبه ۱۵ مهر حوالی ساعت ١٩ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در هفته هفتم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه‌های محرم و صفر تهیه شده لاله صبوری مجری و راوی خواهد بود.

در این برنامه لاله صبوری میزبان زوجی جوان به نام‌های مهران قندهاری و هدیه سمیع است. زوجی دوست‌داشتنی که شاید دیدن‌شان کنار هم در نگاه نخست تعجب‌آور باشد. مهران و هدیه هر دو سندروم داون هستند اما طوری تربیت شده‌اند که مستقل باشند و بتوانند به اصطلاح از پس زندگی برآیند. مهران دارای مدال طلای پارالمپیک است و بازیگری را نیز تجربه کرده و در آن رشته هم موفق به کسب جایزه شده است. مهران و هدیه که اون نیز بازیگر تئاتر است مدتی قبل با هم آشنا شده و خانواده‌هایشان ترتیب ازدواج این زوج را فراهم کرده‌اند. در  بخش دیگر برنامه مادر و برادر مهران مهمان هستند و درباره کودکان سندروم داون، زندگی با آنها و خاطرات‌شان از مهران و چگونگی آشنایی و ازدواج مهران و هدیه صحبت خواهند کرد.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>