سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ مهر ۱۳۹۹ در ۱۲:۳۱ ب.ظ چاپ مطلب

مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری درگذشت استاد شجریان را تسلیت گفت

shajarian

میلاد عرفان‌پور مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری در پی درگذشت استاد محمدرضا شجریان با انتشار پیامی به مردم، هنرمندان و تمامی موسیقی‌دوستان ایران تسلیت گفت.

به گزارش سوره سینما، میلاد عرفان‌پور مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری در پی درگذشت استاد محمدرضا شجریان از نوابغ موسیقی ایران با انتشار پیامی در صفحه شخصی اینستاگرامی خود این رویداد تلخ را به مردم، هنرمندان و تمامی موسیقی‌دوستان ایران تسلیت گفت.

متن این پیام چنین است:

«استاد محمدرضا شجریان، پس از تحمل طولانی‌مدت رنج بیماری، از میان ما رفت. این هنرمند ممتاز و جریان‌ساز، بخشی از حافظه‌ی مردم این سرزمین است و آوازهایش حال چندین نسل از مردم ما را جلا داده‌است.

بی‌شک در عالم حقیقت، هنر و هنرمند دیرمی‌پاید و زوال نمی‌پذیرد. آنچه مردنی‌ست نگاه‌های دنیایی‌ست که بویی از هنر و دقایق عالم ملکوت نبرده‌اند.

این فقدان را به خانواده آن عزیز، همه اهالی هنر و بخصوص اهالی موسیقی تسلیت می‌گویم و برای آن استاد فرهیخته که در اربعین حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام از میان ما رفت آمرزش الهی و همجواری با خوبان ملکوت را از خداوند مهربان خواستارم.»

پیکر محمدرضا شجریان بنا به وصیت خودش در طوس و در کنار آرامگاه حکیم فردوسی و مهدی اخوان ثالث به خاک سپرده می‌شود.

منبع: پایگاه خبری حوزه هنری


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>