سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۲:۱۳ ب.ظ چاپ مطلب
مرور خاطرات دهه 70 با مهران مدیری/

«شوخی کردم» مدیری شنبه کلید می‌خورد/ یادآوری خاطرات «ساعت خوش»

mehran-modiri

مجموعه جدید مهران مدیری شنبه ۱۶ شهریورماه کلید می‌خورد.

مجموعه جدید مهران مدیری شنبه ۱۶ شهریورماه کلید می‌خورد.

خشایار الوند یکی از نویسندگان مجموعه جدید مهران مدیری «شوخی کردم» درباره آخرین خبرها از این سریال به سوره سینما گفت: این مجموعه شنبه ۱۶ شهریور کلید می‌خورد. دکورهای این مجموعه در یک سوله ساخته شده و کل سریال در این لوکیشن ثابت تصویربرداری می‌شود.

وی اضافه کرد: این مجموعه یادآور تجربه‌های خاطره‌انگیز «ساعت خوش»، «نوروز ۷۷» و دیگر مجموعه‌های آیتمی مدیری است که از این منظر برای مخاطبان کارهای مدیری که همیشه او را با مجموعه‌های آیتمی به یاد می‌آورند نوستالژی دارد و این مسئله شاید مخاطب «شوخی کردم» را بیشتر کند.

الوند گفت: گروه نویسندگان که متشکل از امیرمهدی ژوله، حمید برزگر، امیر وفایی، الهه زارع‌نژاد، من و دیگر دوستان است در نگارش، دو قسمت از کار جلوتر هستیم. تم آیتم‌های یک قسمت با هم مشترک است. در این سریال‌ بازیگران با سابقه طنز که در مجموعه‌های قدیمی مدیری بازی می‌کردند و در این مدت فرصت همکاری با آنها پیش نیامد را می‌بینیم و از این بابت خاطره‌های زیادی برای مخاطب زنده می‌شود.

در «شوخی کردم» مهران مدیری، مهران غفوریان، رضا شفیعی‌جم، جواد رضویان، نیما فلاح، سحر ولدبیگی، بهنوش بختیاری، الیکا عبدالرزاقی، عارف لرستانی و … بازی می‌کنند. این مجموعه قرار است هر هفته در دو قسمت به شبکه نمایش خانگی بیاید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>