سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۰:۱۷ ق.ظ چاپ مطلب
رویا شریف:

«عملیات مهدکودک» لایق دیده شدن/برای رقابت به جشنواره کودک نمی‌روم

amaliate-mahde-koodak

تهیه‌کننده فیلم «عملیات مهدکودک» پیام نهفته در دل فیلم و ویژگی‌های منحصر به فرد ساختاری آن را باعث موفقیت این فیلم در جشنواره کودک دانست.

تهیه‌کننده فیلم «عملیات مهدکودک» پیام نهفته در دل فیلم و ویژگی‌های منحصر به فرد ساختاری آن را باعث موفقیت این فیلم در جشنواره کودک دانست.

رویا شریف تهیه‌کننده «عملیات مهد کودک» درباره اکران عمومی این فیلم به سوره سینما گفت: تلاش می‌کنیم که اکران این فیلم همزمان با جشنواره کودک باشد. این همزمانی می‌تواند تبلیغی برای اکران عمومی و تبلیغی برای حضور فیلم در جشنواره باشد. تمام مقدمات تبلیغاتی فراهم است. فیلم ما لایق دیده شدن است. برای این فیلم زحمت زیادی کشیده شده.

وی درباره سرسخت‌ترین رقبای «عملیات مهدکودک» در جشنواره فیلم کودک گفت: فیلم مهمی مثل «تنهای تنهای تنها» در جشنواره کودک حضور دارد که من از دیدن آن در جشنواره فجر لذت بردم ولی به رقیب بودن اعتقادی ندارم و برای رقابت در جشنواره شرکت نکرده‌ام. فیلم احسان عبدی‌پور درباره کودک و فیلم ما برای کودک است. این دو با هم متفاوت است و هر کدام جایگاه خود را دارند.

شریف گفت: فیلم ما بازیگر چهره زیاد دارد و از این بابت می‌تواند بزرگسالان را هم جذب کند. هر دفعه که به «عملیات مهدکودک» به عنوان مخاطب نه به عنوان تهیه‌کننده نگاه می‌کنم می‌بینم که واقعا خوش‌ساخت و جذاب است. امیدوارم در جشنواره اتفاق‌های خوبی برای آن بیفتد. از همه مهمتر پیام عمده‌ای است که در دل فیلم نهفته است و آن توجه به کودکان است، شنیده و دیده شود.

شریف درباره پروژه جدیدش گفت: به همراه محسن جاهد درخواست پروانه ساخت برای فیلمی اجتماعی به کارگردانی یک کارگردان فیلم اولی به نام وحید امیرخانی داده‌ایم. این فیلم فیلمنامه بسیار قوی دارد و موضوعش ملتهب است.

در «عملیات مهد کودک» به کارگردانی فرزاد اژدری، علیرضا خمسه، اکبر عبدی، شمسی فضل‌اللهی، رویا شریف، حسام نواب صفوی، سروش صحت، مریم سعادت، فرزاد حسنی، بهنوش بختیاری، لیلا بلوکات، نرگس محمدی و امیرحسین رستمی بازی می‌کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>