سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ شهریور ۱۳۹۲ در ۸:۳۸ ق.ظ چاپ مطلب
با بازی تهامی، خمسه، صدیق، مقانلو/

تصویربرداری «عصر پاییزی» ادامه دارد/ بازگشت نعیمی به سینما

IMAGE634485790882031250

اصغر نعیمی از ادامه تصویربرداری سریال «عصر پاییزی» تا یک ماه آینده و ساخت موسیقی توسط بهزاد عبدی خبر داد.

اصغر نعیمی از ادامه تصویربرداری سریال «عصر پاییزی» تا یک ماه آینده و ساخت موسیقی توسط بهزاد عبدی خبر داد.

نعیمی کارگردان سریال «عصر پاییزی» درباره آخرین خبرها از این مجموعه به سوره سینما گفت: این روزها در خانه‌ای حوالی خیابان ۱۶ آذر مشغول تصویربرداری هستیم و کوروش تهامی، نسرین مقانلو، علیرضا خمسه، بهنوش بختیاری و بازیگرانی دیگر جلوی دوربین هستند.

وی افزود: تصویربرداری تا یک ماه دیگر ادامه دارد و بعد از آن برای پخش آماده می‌شود. قرار است بهزاد عبدی موسیقی این سریال را بسازد. تدوین همزمان توسط سیامک مهماندوست در حال انجام است. توقفی که در کار پیش آمد بخشی به دلیل مشکلات مالی و بخشی به دلیل بازنویسی متن بود. ما تا حدودی نگارش همزمان با تصویربرداری داشتیم و برای تصویربرداری قسمت‌های پایانی با توقف کار روی فیلمنامه تمرکز کردیم که چشم‌انداز روشن‌تری از کلیت پایانی قصه داشته باشیم.

نعیمی درباره تصمیمش برای ساخت فیلم سینمایی گفت: یک فیلمنامه سینمایی  آماده دارم که بعد از فراغت از این سریال به سراغ ساخت آن می‌روم.

سریال «عصر پاییزی» مضمون متفاوتی درباره کارآفرینی دارد و قرار است پاییز روی آنتن شبکه ۱ برود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>