سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ آبان ۱۳۹۹ در ۵:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

اقدام حمایت آمیز شبکه امروز از سینمای ایران

shabake-emrooz

شبکه اینترنتی امروز حق پخش فیلم‌های سینمایی ایرانی را خریداری می‌کند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه، شبکه اینترنتی امروز که پخش آزمایشی خود را در بستر تلویزیون اینترنتی آیو اخیراً آغاز کرده، قصد دارد تا با خرید محتواهای نمایشی و مستند، گامی در جهت پشتیبانی از سینمای ایران و هنرمندان ایرانی بردارد.

بر این اساس، سینماگران، مستندسازان و سازندگان سریال های ویدئویی می توانند حق پخش آثار خود را برای نمایش از شبکه اینترنتی امروز بر اساس مبلغی توافقی به این شبکه واگذار کنند. آثار مذکور که می توانند شامل آثار پیش از این به نمایش درآمده و یا جدید باشند، پس از بررسی توسط کارشناسان شبکه و تأیید محتوایی خریداری شده و در بستر این شبکه در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت که اطلاعات بیشتر آن در سایت شبکه اعلام شده است.

علی پاکدامن مدیر شبکه اینترنتی امروز با اعلام اینکه پخش رسمی شبکه از ۱۵ آذر ماه امسال آغاز خواهد شد، در این باره گفت: در شرایطی که برخی شبکه های ماهواره ای بدون توجه به حقوق مولف، آثار سینمایی و تلویزیونی هنرمندان ایرانی را بدون اجازه و نداشتن حق پخش به نمایش درمی آورند و نیز با توجه به ضررهای مالی ناشی از شیوع کرونا به سینماگران کشور، قصد داریم تا با حمایت مالی از تولیدات سینمایی و ویدئویی، تا حد امکان از این هنرمندان حمایت کنیم. ضمن اینکه کاربران نیز می توانند از بستر مطمئن شبکه اینترنتی امروز، اثری با کیفیت را تهیه کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>