سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ آذر ۱۳۹۹ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

نصرالله مدقالچی مهمان برنامه «دست در دست» می‌شود

medghalchi-dastdardast-site

نصرالله مدقالچی ، پنجشنبه ششم آذر بعد از گفتگوی ویژه خبری، مهمان برنامه «دست در دست» از شبکه دو سیما می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ نصرالله مدقالچی دوبلور و گوینده سینما و تلویزیون را که بیشتر با دکلمه به یاد ماندنی آن‌شرلی به یاد داریم، مهمان برنامه «دست در دست» می‌شود تا در فضایی پاییزی و صمیمانه با سلمان فرخنده به گفتگو درباره همدلی و هم‌نوع دوستی در شرایط امروز جامعه بپردازد.

صدای خاطره‌انگیز نصرالله مدقالچی به جای بازیگر نقش ابوسفیان در محمد رسول‌الله یکی از معروف ترین آثار اوست.

همچنین سیدعلیرضا فهیم‌زاد؛ فوق تخصص عفونی کودکان و نوزادان به جمع صمیمی حاضران این برنامه اضافه می‌شود تا ضمن ارائه نکاتی در خصوص پیشگیری از کرونا در اطفال به ذکر خاطراتی مرتبط با دوران کرونا بپردازد.

گفتنی است «دست در دست» تا کنون علاوه بر میزبانی از اهالی فرهنگ و هنر از جمله لاله اسکندری، سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، داود نماینده و …. روایت‌گر داستان افرادی بوده که در این ایام به صورت ویژه‌ای به امدادرسانی به همنوع مشغول بوده‌اند.

«دست در دست» که تیتراژ آن را حامد فقیهی خوانده، علاوه بر دعوت و گفتگو با چهره‌های حوزه‌‌‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، ورزشی، اجتماعی و … به پخش گزارش‌هایی از کمک همدلانه مردم به یکدیگر در سراسر ایران می پردازد.

تهیه موشن‌هایی از شخصیت‌های تاثیرگذار و کسانی که در کار خیر پیش قدم بوده‌اند، برگزاری پویشی مردمی با محوریت ارسال داستان هایی با موضوع کرونا به صورت نوشته، فیلم، صدا و اهدای جوایز به آثار برگزیده از دیگر قسمت‌های این برنامه است.

این برنامه  کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدادی و کارگردانی مهدی زنگنه که پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود.

medghalchi-dastdardast


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>