سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ آذر ۱۳۹۹ در ۱۲:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب

سریال «بیگانه‌ای با من است» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ آخرین نقش‌آفرینی پرویز پورحسینی

bigane-poorhoseini

سریال «بیگانه‌ای با من است» به عنوان آخرین حضور تلویزیونی پرویز پورحسینی از ۱۵ آذرماه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو، زنده‌یاد پورحسینی حدود سه ماه پیش در فصل سوم سریال «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان و تهیه‌کنندگی بهروز مفید بازی کرده بود.

پیش از این دو فصل از این سریال روانه آنتن شده که آرش معیریان کارگردانی فصل دو و احمد امینی کارگردانی فصل یک این سریال را به عهده داشتند. داستان «بیگانه ای با من است» به نویسندگی فروغ فروهیده درباره نساء با بازی شبنم قلی خانی است. او که دختریست از طبقه پایین جامعه با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می شود. این جابه جایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است داستان پر فراز و نشیب این سریال  را رقم می زند.

از بازیگران این سریال می توان به شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پرویز پورحسینی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه، ونوس کانلی و … اشاره کرد.

«بیگانه ای با من است» درامی خانوادگی است که برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>