سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ آذر ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

نسخه انگلیسی رمان گرافیکی «ارشیا» منتشر شد

ARSHIA-COVER

نشر «مارکوزیا» نسخه انگلیسی اولین جلد از رمان‌های گرافیکی «ارشیا» نوشته اشکان رهگذر را منتشر کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی استودیو هورخش، نشر انگلیسی مارکوزیا که پیش از این مجموعه رمان‌های گرافیکی «جمشید» به نویسندگی اشکان رهگذر را به زبان انگلیسی به شکل فیزیکی و آنلاین منتشر کرده بود، در ادامه همکاری‌اش با انتشارات استودیو هورخش اولین جلد از رمان گرافیکی «ارشیا» را منتشر کرد.

رمان گرافیکی «ارشیا» که برگرفته از شخصیت ارشیا، وزیر دربار جمشید شاه در انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» است قصه دوران نوجوانی این شخصیت را روایت می‌کند. شخصیتی که پرویز پرستویی صداپیشگی آن را در انیمیشن «آخرین داستان» برعهده دارد. در خلال بازگویی داستان این شخصیت، مخاطب با سرگذشت تهمورث دیوبند، پدر جمشید آشنا می‌شود.

نشر «مارکوزیا» که دفتر اصلی آن در لندن است و به شکل تخصصی از سال ۲۰۰۵ در زمینه انتشار رمان گرافیکی (گرافیک نوول) و کمیک فعالیت می‌کند، این رمان گرافیکی را به شکل آنلاین در سایت آمازون و دیگر سایت‌های معروف فروش کتاب آنلاین و به شکل فیزیکی در کشورهای انگلیسی زبان از جمله آمریکا، انگلستان و استرالیا منتشر کرده است.

رمان دو جلدی «ارشیا» از سری رمان‌های گرافیکی انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» است که به زودی جلد دوم آن هم توسط انتشارات مارکوزیا به انگلیسی منتشر خواهد شد.

استودیو هورخش که دارای انتشارات تخصصی طراحی و چاپ کمیک است، فعالیت خودش را در زمینه انتشار رمان گرافیکی و کمیک از سال ۱۳۹۵ آغاز کرد و تاکنون هشت جلد رمان گرافیکی منتشر کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>