سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ شهریور ۱۳۹۲ در ۹:۴۱ ق.ظ چاپ مطلب
امیرسلیمانی و همکاری در پروژه‌ای تاریخی/

بازیگر «معمای شاه»: تاریخ قاجار به بعد را جویده‌ام

sepand-amir-soleimani

بازیگر مجموعه «معمای شاه» تأکید کرد بازی کردن در مجموعه‌های تاریخ معاصر قضاوت اشخاص را برمی‌انگیزد.

بازیگر مجموعه «معمای شاه» تأکید کرد بازی کردن در مجموعه‌های تاریخ معاصر قضاوت اشخاص را برمی‌انگیزد.

سپند امیرسلیمانی به سوره سینما گفت: در حال بازی در مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی هستم. نقش اسدالله علم را بازی می‌کنم. پیش از این در یک تله فیلم به کارگردانی آقای ورزی نقش اسدالله علم را بازی کرده بودم به همین خاطر من و آقای ورزی از هم کاملا شناخت داشتیم.

این بازیگر اضافه کرد: چندان مرحله تحقیق و پژوهش در کار نبود چون من تاریخ معاصر از دوره قاجار به بعد را جویده‌ام و از این دوره کاملا شناخت دارم. سختی کار تاریخی مخصوصا مجموعه‌ای مثل «معمای شاه» در این است که اشخاصی از این زمان هنوز زنده‌اند و می‌توانند قضاوت کنند. بنابراین هم من به عنوان بازیگر و هم اساسا کل گروه باید مراقب پردازش شخصیت‌ها و وقایع باشیم.

سلیمانی گفت: شاید فکر کنیم مسئولیت چنین بخشی به کارگردان مربوط است ولی شخصا به عنوان بازیگر همیشه سعی می‌کنم به تمام جوانب کار که در باورپذیری اجرا مؤثر است دقت کنم. این مجموعه دو گروه بازیگر دارد یکی بازیگران مجموعه کاخ‌ها و یکی بازیگران بخش شهری. هنوز تصویربرداری بخش شهری شروع نشده. بیشتر بازی من با حسین نورعلی بازیگر نقش شاه بود که بسیار همکاری خوبی بود. احتمالا این مجموعه برای پخش در بهمن ماه آماده می‌شود. تصویربرداری این مجموعه همچنان ادامه دارد.

 سپند امیرسلیمانی ماه رمضان امسال مجموعه «خروس» ساخته سعید آقاخانی را روی آنتن داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>