سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ شهریور ۱۳۹۲ در ۸:۱۲ ق.ظ چاپ مطلب
مرتضی احمدی:

«شکرستان» در تلویزیون ادامه‌دار باشد

20130712115059_22

مرتضی احمدی تأکید کرد وجود مجموعه «شکرستان» در تلویزیون در شرایطی که تلویزیون برنامه مفیدی برای کودکان ندارد بسیار مثبت است.

مرتضی احمدی تأکید کرد وجود مجموعه «شکرستان» در تلویزیون در شرایطی که تلویزیون برنامه مفیدی برای کودکان ندارد بسیار مثبت است.

احمدی راوی مجموعه «شکرستان» درباره سینمایی شدن این مجموعه به سوره سینما گفت: با سینمایی شدن این مجموعه موافق نیستم. این مجموعه اساسا به صورت سریال ساخته شد، ادامه پیدا کرد و هر هفته مهمان خانه‌ها است. بهتر است روند قبلی خود را حفظ کند. در شرایطی که تلویزیون ما برای بچه‌ها برنامه‌های جذابی ندارد وجود «شکرستان» در تلویزیون خوب است. اگر از من برای فیلم سینمایی این مجموعه دعوت کنند همکاری خواهم کرد ولی در کل نظر مساعدی نسبت به سینمایی شدن این مجموعه ندارم. دوست دارم «شکرستان» همچنان در تلویزیون مهمان خانه‌ها باشد.

مجموعه «شکرستان» محصول مرکز انیمیشن حوزه هنری است. این اثر سینمایی که هم اکنون در مرحله ایده پردازی است، در صف تصویب بودجه از سوی حوزه هنری برای ساخت قرار گرفته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>