سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ شهریور ۱۳۹۲ در ۲:۲۰ ب.ظ چاپ مطلب
بازار آشفته عرضه فیلم در شبکه نمایش خانگی/

اسدزاده: همه آثار سینمایی در شبکه خانگی موفق نیستند

shahgoosh

مدیر پخش مجموعه شاهگوش هزینه خرید آثار سینمایی را نسبت به فروش آنها در شبکه خانگی بالاتر دانست.

مدیر پخش مجموعه شاهگوش هزینه خرید آثارسینمایی را نسبت به فروش آنها در شبکه خانگی بالاتر دانست.

علی اسدزاده مدیر شرکت تصویرگستر پاسارگاد که پخش شبکه خانگی آثار سینمایی مختلفی را روانه بازار کرده است، درباره فعالیت کنونی این شرکت به سوره سینما گفت: از آنجا که هزینه خرید فیلم‌های سینمایی و مبالغی که تهیه‌کننده‌ها اعلام می‌کنند بسیار بالا است و از طرف دیگر همه آثار سینمایی در  شبکه‌خانگی مورد استقبال مخاطبان قرار نمی‌گیرند تنها تعداد کمی از آنها فروش قابل توجهی دارند. ما مدتی است سعی کردیم پخش فیلم سینمایی را در اولویت کاری قرار ندهیم.

وی ادامه داد: به هر حال در کنار کار فرهنگی مسائل اقتصادی نیز برای برای چرخه و توزیع شبکه خانگی از اهمیت برخوردار است. سریال «شاه‌گوش» به کارگردانی داود میرباقری را در دست تولید قرار دادیم  که حدود ۵ قسمت آن آماده پخش شده است. طبق برنامه‌ریزی انجام شده از ۱۷ مهرماه ۹۲ این سریال در شبکه خانگی منتشر خواهد شد.

در سریال «شاه گوش» فرهاد اصلانی، اکبرعبدی، محسن تنابنده، راحمد مهران فر، مرجانه گلچین، طنازطباطبایی، علیرضاجعفری، و… به ایفای نقش پرداخته اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>